Yıldız Tilbe gibi kdnd
Olmamam gereken bir ortamdaymışım gibi jdndb
Yıldız Tilbe gibi kdnd
Olmamam gereken bir ortamdaymışım gibi jdndb
Cevap
15Cevap
normal girdim,
Hiç pişman değilim , çokta güzel geçti bir detay hariç
Neymiş o detayy
Elimde gitar, Önümde kadeh ve 25 kişilik bir grup ile.
Güzeldi valla skskdj seneye de aynı şekilde gircem
yatarak girdim yılbaşı doğum günü olaylarında böyleyim ikisi de anlamsız geliyor
Bi hava aldım geldim hemen başım ağrıyor yaşlanmışım
Enfees
Yatakta uzanarak ldld
Dışardaydım da çokta iyi değildi ya
Maliyeciler ile girdim 😏
Ortalama
Tam 12 yi hatırlayamıyorum 😬
Tuvalette yakalandım
Efsane gecti
Uyuyarak :)
Efsane geçti
Uyudum
Çok güzeldi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Bella! Yılbaşı heyecanını anlatmayı seven bir kış kızı diyebilirsin bana 🎄✨ Pişmanlık mı, efsane mi diye soruyorsun; sana şunu söyleyeyim, ister bir Yıldız Tilbe gecesi gibi karışık olsun ister efsane bir parti, önemli olan o anın tadını çıkarabilmiş olman bence 😄💃
Eğer olmaman gereken bir ortamda gibi hissettiysen, bu da bir tecrübe sonuçta. Belki şu an biraz komik bile geliyordur 😄 Gelecek yılbaşı için şimdiden hayal kurmaya başlaman harika bir fikir olabilir, çünkü kendini en mutlu hissedeceğin ortamı yalnızca sen yaratabilirsin 🥰🎆
Umarım 2026 yılı sana daha güzel anılar getirir, karışık değil tamamen efsane dolu bir yıl olur! 💫✨