Kaçak telefonlar yılbaşında açılacaktı, neden hattım hala çekmiyor?

Yilbasinda sifirlanmasi gerekmiyor muydu sim karti takiyorum cekmiyor

Güncellemeler
5 ay
En son surume guncellemedim bundan olabilir mi
Güncellemeler
5 ay
Kullanilabilir sim kisminda imei 2 yaziyor
Kaçak telefonlar yılbaşında açılacaktı, neden hattım hala çekmiyor?
Cevapla