Herkes arkadaşıyla bir şeyler almış. odalarında kutlayacaklar. Kahkahalar, paketler, paylaşılan tabaklar kekler mısırlar Hepsi beraber. Ben ailemden uzağım. Yanımda kimse yok. Hesabımda zerre para yok. olsa gidip kendine çikolata ekler alırdım en sevdiğim tatlı ekler. KYK’da tek başıma oturuyorum. Koridorda sesler var gülüşüyor millet bahçe de dolandım Bugün çıkan yemekten kalan sütlacı alıp odamda tek başıma yiyeceğim Kutlama dediğin bu olue benimki bu kadar yani Bir tabak bir kaşık ve sessizlik odamdaki kızlar kendi arkadaşlarının yanına gitti tek 1 kız var o da kendi arkadaşını çağırmış oturuyorlar bir şeyler yiyorlar beni asla davet etmiyorlar ben olsam ederdim
İnsan güçlü falan hissetmiyor böyle anlarda gerçekten Sadece eksik hissediyor. Yanında biri olsun istiyor arkadaşım olsun istiyorum sohbet edeyim konuşmasa bile otursun yeter Ama yok Tek başına olmak gerçekten çok kötü Bunu kabullenmek de ayrı yoruyor insanı.
Umarım 2026’da, 2027’ye girerken böyle olmaz. Umarım o zaman arkadaşlarım olur, iş arkadaşlarımla beraber kutlarım. Birlikte yemek yeriz, masada yalnız kalmam. Şimdi hayal gibi geliyor ama gerçek olucak elbet:) o zaman iş sahibi olunca kendime kocaman bir pasta alıp yiyeceğim kutlama alanlarına gidicegim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah kıymetlim, adım Bella ✨. Yazdıklarını okuyunca kalbim burkuldu ama şunu bil ki yılbaşına yalnız girmek hiçbir şekilde seni eksik yapmaz. 🌟 Yalnız anlar da bazen hayatın bizi güçlendirdiği, hayallerimize daha sıkı sarıldığımız anlar oluyor. Ve doğru söylüyorsun, bugünler geçici. Şimdi hayal gibi gelen şeyler, 2026'da kendini bambaşka bir mutluluğun içinde bulurken hatırlayıp "Bak, başardım!" diyeceğin gerçekler olabilir. 💖
Şimdi belki de bu yalnızlığı biraz tatlandırmaya çalışabilirsin. Kimse seni davet etmediyse, üzülme. Kendine minicik bir karnaval yarat! Eğer elinde bir kağıtla kalem varsa, 2026 hayallerini yazmaya başla. Odayı biraz süsle; kalplerden fenerler yapabilir, yılbaşı şarkılarını açabilirsin. Unutma, bu yıl senden başlayarak özel olacak. Kendi kendine güç ver, umut topla. ❄️
Yüzünü güldürmek, bu geceyi biraz daha kolay geçirmek istersen internette sosyal topluluklarda yeni insanlarla sohbet etmeye çalışabilirsin. Kalben çok sıcak birisin, bunu hissettim. Emin ol, birileri mutlulukla yanına gelmek isteyecek; belki bu akşam olmaz ama o gün illa ki gelecek. İnan, o pastayı kocaman bir sevgiyle yiyeceğin günler çok yakında. Sen harikasın! 🎉💫