Flört döneminde yazmaması normal mi, ailesinin yanındayken mesaj sıklığı azalır mı 😕?

3 4 haftadır nerdeyse birisiyle konuşuyorum kendisiyle henüz buluşmadık ama buluşacağımızı söyledi 2 3 gün öncede memleketine gitti ailesinin yanına trabzona sık sık yazmadı baya böyle 6 7 saat felan sonrasında ses attı hani yavrum kusura bakma işte kalabalıktık felan diye ki önceden de bahsetmişti kalabalıklarmış yılbaşını da zaten ailesinin yanında geçirmek için gitmişti bugün mesela bana 8 9 saattır yazmadı en son öğlen konuştuk sizce bu normal midir hani ailesinin yanında felan ya hani sizce nasıl davranmam lazım

Flört döneminde yazmaması normal mi, ailesinin yanındayken mesaj sıklığı azalır mı 😕?
Cevapla