Yılbaşında tek gecelik ilişki yaşamak mantıklı mı, yoksa boş bir heves mi 🤔?

3-4 farkli kiz var birini secicem , ama ne bileyim, ben bile bunu dusunuyorken kizlar nasil bu kadar umarsız davraniyor anlamıs degilim.
Birde tutturdular disarda takilalim , evde basbasa daha iyi degilmi, kafeler kasıntı surusu dolu. Cokta cringe ve boyle nasil desem , ozenti ve varoslar. oldum olasi sevemedim. Birde masalar popo göte anasini satayim, bunun neresi kültür.

Pff konu cok dagildi

Yılbaşında tek gecelik ilişki yaşamak mantıklı mı, yoksa boş bir heves mi 🤔?
Cevapla