Yılbaşına yalnız ve alkol alıp hüzünlü müzikle girecek var mı 🥲?

yarın doğum günüm 27 oluyorum pek bi arkadaşım yok iki gün öncede işten cıkartıldım aksam annen ablamla yemek yiyip odama geçicem 4 kutu kırmızı tuborg aldım onları içip melankolik müzik dinleyip hem yeniyılı hem 27. yaşımı maalesef kutlamak zorunda kalıcam

Yılbaşına yalnız ve alkol alıp hüzünlü müzikle girecek var mı 🥲?
Cevapla