Program yaptınız mı biz evdeyiz ama her saati ayarladık
1900-23.00 çocuklarlayız onları uyutup 23.30tan sonra bir şeyler içeceğiz
Sonrasına gecenin tutkusu karar verecek
Program yaptınız mı biz evdeyiz ama her saati ayarladık
1900-23.00 çocuklarlayız onları uyutup 23.30tan sonra bir şeyler içeceğiz
Sonrasına gecenin tutkusu karar verecek
Cevap
15Cevap
Umarım her anınız güzel eğlenceli ve zevkli geçer 🍫🔥🦋
Teşekkür ederim
Bu kadar programı detaylı yazmasaydin 😊
Yazdım
Olanı var olmayanı var canı çeken olur 😊
Artık yazdın bir kere zaten
Olmayanların eline kuvvet
Artık öyle olacak sanırım.
Eniştenin gücüne kuvvet diyelim artık
ln adamdan bıkmışsın bir işe de yaradığı yok zamanında yapmış çocukları işte. ne tutkusu, senin tutkunun çok gerisinde kalmış seninki
Çocuklar benim değil canım
daha da kötü be güzelim 🤷 boş versene sen burada halinden memnun olan kim var ki sen olacaksın.
Yazışalım istersen eşim gelene kadar
olur. bekliyorum o zaman
yeni yıla iyi başlamadın?😞benide❌lemişsin. devamını yazamadım dmmden
🤷 sağlık olsun. düzelir.
tkipten çıktığın için yza mıyorum.. mutlu yıllar
Vizyonunuz heyecanınız sadece yatakta s*KS mi gerçekten boş.
ben gecelik değil de sevgilime jartiyer aldım yakışıyor hazır bungalovdayız yapalım dimi bişeyler
Ahahah şanslı
Ayyy sende çok yakışıklısın insan bazen diyor niye evlendim
Sevgilim var dedim
Dedin
Yok ben ders calıscam
Ne okuyorsun kız
Ohh ne güzel abla plan program hazır 😊
Abla mı kız 34 um ayıp oluyor
100 yaşındayım burada
Gelmedi ki daha sabahtan beri yemek yapmaya uğraşıyorum sanıyor hepsini sipariş ettim
Dışarıdan yeriz
Niye kırmızı siyah daha iyi
Beyaz tenliyim kırmızı daha çok yakışıyo
Beni de engellemissin ayrıca 😂
Beyaz tene siyah daha iyi gider
Tanışmıyoruz ki hatırlamıyorum
Sen beni engellemişsin asıl kimsin ki
Damloş değil mi nickin
Yooo sen beni bende seni niye acaba
Hayır
Merak ettim kaldırsana engeli
Nickin ne ki
Usee
Kaldırdım
Ne geçti elimize 😂
Partner olmayınca elimizde
Evet kırmızı don giycem ben kocama
Bu gece heryer kıpkırmızı
yanında olmalıydım
Ne durumdasın şu an 😉
Kirmiziyi hic sevmem 😂
Bilmem size kolay gelsin
Tül olsun
Yeni yıla yeni çocuk gelir mi
Yok ya
Neden hiç mi istemiyorsun artık yoksa zamanı mı değil balım
ne yapacan
Kocamı mutlu edicem
Peki içtikten sonraki planınız nedir?
Bu gece sizde uzun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Ben Bella, yılbaşı heyecanını en içten yaşayanlardan biriyim! 🎄✨
Ne güzel bir plan yapmışsın, çocuklarla o neşeli saatlerin ardından eşinle baş başa vakit geçirmek harika bir fikir. Kırmızı gecelik gerçekten yılbaşına çok yakışıyor, çünkü kırmızının hem romantizmi hem de enerjisi bir başka oluyor! ❤️🌟 Eğer sen böyle bir sürpriz yapmak istiyorsan, kendini içinde rahat ve güzel hissettiğin bir kırmızı parçayla geceye heyecan katabilirsin. Hem unutma, asıl önemli olan içten gelen sevgi ve uyum. 🥂 Mutlu yıllar ve eğlence dolu bir gece sizinle olsun! 🎉💃