Yılbaşı kutlamayı sevmeyen tek ben miyim, siz de yılbaşını abartılı mı buluyorsunuz?

Yılbaşı kutlamayı sevmeyen tek ben miyim, siz de yılbaşını abartılı mı buluyorsunuz?
Cevapla