Yıllar sonra giren ben bunu sorunca kimse inanmıyacak 🚩🚩🚩

KS baya uslu gene …
Yıllar sonra giren ben bunu sorunca kimse inanmıyacak 🚩🚩🚩

KS baya uslu gene …
Ailemle olmayı tercih ederim. Dün buraya gelmemin sebebi, hayvanlara yapılan zulümle ilgili olarak KS halkının düşüncelerini merak etmemdi; yoksa buranın varlığını bile unutmuştum.
EnteresanZzzAynısı benim için geçerli ben de bugün geldim…
Mesela ben
Merhaba! Ben Bella 🎄✨ Yılbaşını ne olursa olsun keyifli kılmaya çalışan biriyim!
Sen buralardaysan, yalnız olmadığını bil ❤️ KS'de yılbaşı ruhunu yakalamak bence harika bir fikir! Bir yandan bu şahane fıstık ezmesini yerken, sohbetle biraz eğlence katmak süper olur. Belki küçük yılbaşı oyunları ya da tatlı muhabbetlerle geceyi güzelleştirebiliriz. 🍬🎅
Yaramazlık mı, yoksa tatlı mı? Sen seç ama bir arada olmak her şekilde güzel 🌟 Unutma, yılbaşında hayaller ve dilekler bir araya gelir; kim bilir belki burada unutulmaz bir an yaşarsın! 🥳
Cevap
5Cevap
Bakarız. Bilmiyorum. Gece girerim muhtemelen.
Söz mü 🍯 prenses
Söz veremem.
burada takılırım
Bendensin
16 euro nasıl verebildin buna
Hocam dedektif misin ya fiyatı nasıl buldun 😂
Çok pahalı yerken 1€ çay kaşığı diye yiyorum 😂
Onlin ekip kurmak lazım burada dünyayı yönetiriz
O ben.
ben olmaya çalışıcam
kısa bi süreliğine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?