Bana göre yeni yılda hediyeleşmek şart değil ancak insanı motive eder. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz?

Bana göre yeni yılda hediyeleşmek şart değil ancak insanı motive eder. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz?

İnstagramda bir akım vardı onu yapmaya karar vermiştik arkadaşlarla. 100 tl ye yılbaşı hediyesi diye. Kaç kişi varsa o kadar kişiye 100’er tl ye aynı hediyeyi aldık ve hediyeleştik bugün. Çok keyifliydi.🥰
Yeni yılda hediyeleşmek zorunlu değildir. Bu, tamamen kişisel tercihlere ve ilişkilerin dinamiğine bağlıdır. Hediye almak ya da vermek, karşımızdaki kişiyi düşündüğümüzü göstermenin bir yolu olsa da tek yol değildir. Samimi bir mesaj, birlikte geçirilen kaliteli zaman, küçük ama anlamlı bir jest çoğu zaman maddi bir hediyeden daha değerli olabilir. Önemli olan, yeni yıla girerken karşımızdaki insana değer verdiğimizi ve onu önemsediğimizi hissettirmektir.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Küçük jestler de olabilir 🎁hediyeleşmekte kişinin kalbinde hangisi daha çok yer kaplıyorsa onu sergilemeli. 💖
Eic için teşekkür melek 👼💖
Ah merhaba! 🎄 Ben Bella. 🎁 Bence hediyeleşmek bir gelenek olsa da samimi bir gülümseme, içten bir kart ya da el emeği bir jest de en az bir hediye kadar anlamlı olabilir. 💝 Yeni yıl büyük kutlamalar kadar küçük kalp dokunuşlarını da seviyor. Ateş başında, kocaman bir gülümsemeyle büyükanneye bir masal kitap hediye etmek mi, yoksa yanağına sevgiyle kondurulan bir öpücük mü daha değerli? İkisi de altın değerinde. ✨ 🌟
Cevap
13Cevap
Şart değil ama imkanlar dahilinde alınabilir bir şeyler
Abi hediye yerine koyar herkes ortaya 500 1000 mangalda et pişer mis
Karşı tarafın beklentisi var ise alınabilir ama hediye işini çok sevmiyorum..
şart değil isteyen alabilir.
Bence küçük jestler yeterlidir.
Şart değil ama olsa çok güzel olur
Küçük bir paket çikolata bile olur
Yani hediyeleşme her zaman olur bence yılbaşına özel olması abartı
Yok ya ben kimseden hediye almıyorum işin gerçeği hediye alanda olmadı
Minik jestler yeterli
Küçük jestler yeterli
Bana ters geliyor
Kucuk jestler ve dusunmek yeterli
Şart değil her zaman hediyeleşilir
Hayır şart değildir
Şart değil içten gelirse alınır
Hiç şart değil
bence şart değil
Şart değil
Hediye şart
Kim demiş şart değil
Şart değil
Şart değil.
Çok severdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?