Yeni Yıl İstanbul’a yeni yılda kar gelmesi ihtimali varmış sevindik mi? avicenna90 Takip Et Guru Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Bu habere şahsen ben sevindim☺️🥰 ama yağarsa sevdiğim insanları görmeme engel olabilir diye üzülüyorum da hafiften;) Güncellemeler6 ay Yağdı ama Şubat - Mart gibi idi geçen sene İstanbul’a yeni yılda kar gelmesi ihtimali varmış sevindik mi? Cevapla Sevgi Soruları Engel Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
s MFBH22 Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 6 ay Yeni Yıl konusunda 1,4b cevap paylaştı. İstanbul'da değilim ama İstanbul için iyi olur diye düşünüyorum. 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 6 ay Yeni Yıl konusunda 3,1b cevap paylaştı. sevinmedim gelsin bakalım 0 0 Yorumla
ErenEngin22 Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% 6 ay Yılbaşına yakın kar yağışı adetten çoğunlukla oluyor 0 0 Yorumla
Captannn Takip Et Xper 5 Yaş: 33 6 ay Geçen kışta umut verdiler şöyle kar yağacak böyle kar yağacak diye doğru düzgün bir şey göremedik 0 0 Yorumla
İstanbul-bey Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 100% 6 ay Yağarsa kartopu atıcam sana 0 1 Yorumla avicenna90 6 ay Hahahahah canın sağolsun🙏 Yorumla
Damrancomran Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% 6 ay O yağış birinin ölümünü müjdelicekse evet 0 0 Yorumla
KahveyleÇalışır Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% 6 ay Kar yağsa o kar topu oynasak sen gelsen 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
İstanbul'da değilim ama İstanbul için iyi olur diye düşünüyorum.
sevinmedim gelsin bakalım
Yılbaşına yakın kar yağışı adetten çoğunlukla oluyor
Geçen kışta umut verdiler şöyle kar yağacak böyle kar yağacak diye doğru düzgün bir şey göremedik
Yağarsa kartopu atıcam sana
Hahahahah canın sağolsun🙏
O yağış birinin ölümünü müjdelicekse evet
Kar yağsa o kar topu oynasak sen gelsen
Yağsın
Trakyaya da bekliyoruz inşallah😀
Sevmiyorum ben ya
Ben kutlamiyörööm