Benim şahsi olarak uyguladığım bir yeni yıl geleneği pek olmasa da yeni yıl ağacı süslemek ve özel yeni yıl yemeği hazırlamak diyebilirim. Peki ya sizin şahsi olarak uyguladığınız yeni yıl geleneği nedir?

Benim şahsi olarak uyguladığım bir yeni yıl geleneği pek olmasa da yeni yıl ağacı süslemek ve özel yeni yıl yemeği hazırlamak diyebilirim. Peki ya sizin şahsi olarak uyguladığınız yeni yıl geleneği nedir?

Eskiden ailece buluşup mangal yakardik yerdik içerdik şimdi ya da annemle birlikte mangal yakmadan yerdik içerdik ama bu yeni yılda çok zor benim için bunu yapmak çünkü mide kanaması hastası oldum oncin ona göre beslenmem gerekir yani mideyi fazla yormadan sağlıklı şekilde beslenmem gerekir zamanında çok diyete girmiştim ama bunun gibisi değildi çünkü bunda yememem gerken bir şey yersem içersem midemde ki yaraya zarar vermiş olacam sonra yine kan kusacam sonra yine hastane yoğun bakıma gidecem
Cevap
16Cevap
Kırmızı donum geleneksel olarak onu giyinirim sjhfhhn kaç yıl
Hiç birşeye hevesim kalmadı gadası
Yeni yıl kutlamıyorum ki
Hayır yok sadece dua ediyorum bu kadar
Yok canım yemek yeriz o kadar.
Hayır benim yoktur
ya her sene ayı muhabbet işte dostlar ve flörtler biraz alkol kafalar kıyak o milli ortam işte herkes bilir
Genelde güzel yemekler yapardım ama bu sene muhtemelen yapamayacağım.
Yok ya. Evde yapay çam ağacımız var onu süslüyoruz o kadar.
yeni yılda masa hazırlamak var. abur cubur falan ..
Hayır yok her zaman napıyorsam o zaman da aynısını yapıyorum
Hayır, yok ki
Hep birlikte mandalina soymak
Hayır yok
5-6 yıldır, yeni yılı değil eski yılı kutluyorum
PTT her yıl akşamı mutlaka
Hayır yok
Hayır yok
Yatıp uyuyarak kutluyorum
Hayır yok
Dua ederim. 🫠
Yok, saçma buluyprum yeni yıl kutlamasını
Bende yok
Hayır yok
Kutlamıyorum
Hiiiiç yok
Yok jsn
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?