Yeni Yıl Erkekler de yıl başında kuaföre gidip yeni yıla bakımlı girmek ister mi? r_engarenkyollar Takip Et FenomenMaster Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 89 Güncellemeler6 ay Ss teşekkürler 🙏🌸 Erkekler de yıl başında kuaföre gidip yeni yıla bakımlı girmek ister mi? Cevapla Erkek Soruları Bakım Soruları Beğen Paylaş Takip Et 17 kişi beğendi
barraküda Takip Et FenomenMaster Yaş: 39 6 ay Benim için önemli bir gün değil normal saatimde yatar normal saatimde kalkarım. Traş filan da olmam 1 4 Yorumla r_engarenkyollar 6 ay Hepimiz öyleyiz valla, yeni yıl gelmiş neyime 😂 bizim için sıradan bir gün oluyor tek konforu tatil olması işte , tek sevindiğim nokta bu Yorumla barraküda 6 ay Ben çoğunlukla o günde de çalışıyorum :) Günlere biz çok anlam yüklüyoruz bu kadar önemli değil bence Çok sevdiğin birinin doğum günü ve bayram harici yalan Yorumla r_engarenkyollar 6 ay Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍🤗 Yorumla barraküda 6 ay 🙏 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et FenomenMentor Yaş: 29 6 ay Yeni Yıl konusunda 2b cevap paylaştı. Yeni saç yeni hisler demektir değişim iyidir 1 1 Yorumla r_engarenkyollar 6 ay Kesinlikle öyle 👍 bakım insanın ruhuna iyi gelir Yorumla
u Bihteeerrr Takip Et FenomenMaster Yaş: 35 6 ay Gitmesine gerek yok ben saçını keserim 😄 1 8 Yorumla r_engarenkyollar 6 ay Becerikli hatunun hâli başka oluyor tabii 👍😂 Yorumla u Bihteeerrr 6 ay O da benim saçımı kurutsun hayaller Paris 🇫🇷 yine 🤣 Yorumla r_engarenkyollar 6 ay Her zamanki halimiz 😂 hep hayellerle yaşıyoruz Yorumla u Bihteeerrr 6 ay Ahahah Allah gerçekleşmeyecek şeyin hayalini kurdurmazmış 🤣 Yorumla r_engarenkyollar 6 ay Nasip diyelim 🙏🤗 Yorumla u Bihteeerrr 6 ay İnşallah baby 💖🥳 Yorumla r_engarenkyollar 6 ay 🙏💞 Yorumla u Bihteeerrr 6 ay ❤❤❤ Yorumla
s MFBH22 Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 6 ay Yeni Yıl konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bazıları isterler tabiki 😄 1 0 Yorumla
u _-Dream-_ Takip Et FenomenMaster Yaş: 39 6 ay yarına gider saçlarımı kestiririm uzadı biraz 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 6 ay Yeni Yıl konusunda 3,1b cevap paylaştı. Hayır hiç sanmıyorum 1 0 Yorumla
teKilla_iceLim Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% 6 ay kesinlikle isterr sevdikleri için özenmek ister 1 1 Yorumla r_engarenkyollar 6 ay Evet gidenler mutlaka vardır Yorumla
TꪊƝișș Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% 6 ay Boşverin şimdi yeni yılı cumaya gittin mi sen bugün 1 0 Yorumla
Antarex Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 101% 6 ay Her zaman bakimli olan ne olacak salas mi gezcek efem 1 0 Yorumla
KaptanMagaralı Takip Et Master Yaş: 41 6 ay Yani ben yeni yıl diye degil ama tabikide temiz ve titiz girmek isterimPaspal olmayı çok sevmem 1 0 Yorumla
gokantemur Takip Et Master Yaş: 52 , eic 88% 6 ay Evet evet. Kırmızı iç çamaşırlar hazır 😅 pedikür , manikür , ağda randevusu da hazır 😂😂 1 0 Yorumla
Kırmızı8 Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 98% 6 ay Bende standart zaten sene gecmesine gerek yok 😅 1 0 Yorumla
Kraliceleylxx Takip Et FenomenGuru Yaş: 28 6 ay İstesinler bi zahmet bakımsız erkekler çok itici 1 0 Yorumla
sentinustmofficial Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% 6 ay saçlarımı kestircem 1 5 Yorumla r_engarenkyollar 6 ay Hadi bakalım şimdiden sıhhatler olsun inşallah 🙏 Yorumla sentinustmofficial 6 ay fikrini almak isterim çok uzun mu sana görene diyorsun Yorumla r_engarenkyollar 6 ay Evet biraz uzun kısaltmak gerekiyor Yorumla sentinustmofficial 6 ay thanks. Yorumla r_engarenkyollar 6 ay Rica ederim 🙋 Yorumla
Xalid15 Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 100% 6 ay Benim için sıradan bir gün yeni yıl için bakım yapmam. Bir yerlere gidersem o başka tabi 0 0 Yorumla
İflah_olmaz_adam Takip Et Guru Yaş: 49 , eic 100% 6 ay Erkek adam kuaföre gitmez berbere gider 🤣🤣 0 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% 6 ay Yeni Yıl konusunda 326 cevap paylaştı. Tabikide yeni yıl traşı olur kesin 1 0 Yorumla
TheDuygusal Takip Et Master Yaş: 41 , eic 100% 6 ay Evet yaa gerçekten perma dip boya manikür pedikür 1 0 Yorumla
SessizOtorite Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 100% 6 ay Yok ben evimde paspal paspal oturacam 1 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 6 ay Yeni Yıl konusunda 862 cevap paylaştı. isteyenleri vardir 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Benim için önemli bir gün değil normal saatimde yatar normal saatimde kalkarım. Traş filan da olmam
Hepimiz öyleyiz valla, yeni yıl gelmiş neyime 😂 bizim için sıradan bir gün oluyor tek konforu tatil olması işte , tek sevindiğim nokta bu
Ben çoğunlukla o günde de çalışıyorum :)
Günlere biz çok anlam yüklüyoruz bu kadar önemli değil bence
Çok sevdiğin birinin doğum günü ve bayram harici yalan
Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍🤗
🙏
Yeni saç yeni hisler demektir değişim iyidir
Kesinlikle öyle 👍 bakım insanın ruhuna iyi gelir
Gitmesine gerek yok ben saçını keserim 😄
Becerikli hatunun hâli başka oluyor tabii 👍😂
O da benim saçımı kurutsun hayaller Paris 🇫🇷 yine 🤣
Her zamanki halimiz 😂 hep hayellerle yaşıyoruz
Ahahah Allah gerçekleşmeyecek şeyin hayalini kurdurmazmış 🤣
Nasip diyelim 🙏🤗
İnşallah baby 💖🥳
🙏💞
❤❤❤
Bazıları isterler tabiki 😄
yarına gider saçlarımı kestiririm uzadı biraz
Hayır hiç sanmıyorum
kesinlikle isterr sevdikleri için özenmek ister
Evet gidenler mutlaka vardır
Boşverin şimdi yeni yılı cumaya gittin mi sen bugün
Her zaman bakimli olan ne olacak salas mi gezcek efem
Yani ben yeni yıl diye degil ama tabikide temiz ve titiz girmek isterim
Paspal olmayı çok sevmem
Evet evet. Kırmızı iç çamaşırlar hazır 😅 pedikür , manikür , ağda randevusu da hazır 😂😂
Bende standart zaten sene gecmesine gerek yok 😅
İstesinler bi zahmet bakımsız erkekler çok itici
Ben istemem 😊
saçlarımı kestircem
Hadi bakalım şimdiden sıhhatler olsun inşallah 🙏
fikrini almak isterim çok uzun mu sana göre
ne diyorsun
Evet biraz uzun kısaltmak gerekiyor
thanks.
Rica ederim 🙋
Benim için sıradan bir gün yeni yıl için bakım yapmam. Bir yerlere gidersem o başka tabi
Erkek adam kuaföre gitmez berbere gider 🤣🤣
Sanmam ama bazıları yapar
Ay gitsinler tabi shshs
Evet ister
Ben çoktan gittim kuaföre..
Bazıları ister
Erkeğin bakımı yüz yıkamaktır sadece
Yapan yapan ama ben yapmam
Tabikide yeni yıl traşı olur kesin
Bilmiyorum ki erkek değilim 😂😂
Evet yaa gerçekten perma dip boya manikür pedikür
Yok ben evimde paspal paspal oturacam
Sanmam.
Evt bence isterler
Evet yapıcam bunu
Ben o şekilde düşünmüyorum
Yok gerek yok bence
Genelde evet
Belki
İsterler
isteyenleri vardir
Rutin bizler için
Hayır 😅
İsteriz
Yapıp napcaz