BU İTİRAF; MİDEMDEKİ KRAMPLARI RAHATLATMAK ADINA VERİLMİŞ BİR UĞRAŞTIR.
Sene 2019’dur. İstanbul’da bir üniversitede hukuk fakültesi kazanmışım. İnstagramdan önüme bir profil düştü. Bizim okulda tıp okuyan bir kız öğrencisi. Kız İran vatandaşıymış. Allahım nasıl güzel bir kız, temiz yüzlü iyi huylu namuslu dürüst vibe’ı veren güzel bir kız. Yazdım tanıştık bir haftada sevgili olduk. 1 ayda aynı evde yaşamaya başladık. Her şey çok güzeldi. O kadar çok seviyoruz ki fazla sevgi beraberinde olumsuzluklar da getirmeye başladı. Birbirimizi sinekten bile kıskanır olduk. Etrafımızdaki karşı cins insanları sırayla temizledik. Benim için bu dünyada o vardı, onun için ben vardım. Günde 5 kez seviştiğimiz oluyordu. Onu içime koymak istiyordum o kadar çok seviyordum. Aileler tanıştı, olumlu baktılar. Her şey olumlu ilerliyor. Kavgalarımız haricinde. %90’ı kıskançlıktan kaynaklı kavgalarımız oluyor. Her gün kavga ediyoruz. Kavgalarımızın boyutu fiziki şiddeti buluyor. Birbirimizin canını morartıyoruz, sonra ağlıyoruz sarılıyoruz uyuyoruz. Son derece toksikiz, ama ayrılmamız imkansız. 3 senedir aynı evdeyiz. Artık ya nişan yapacağız ya da ayrılacağız. Bu böyle olmayacak. Kendisine dedim bak ben avukat olacağım. Gereksiz kıskançlıklarını bir yere bırakman gerekiyor. Bu böyle olmayacak. Düzelmeye niyetin yoksa kafamızı taşa vuralım ağlayalım bir şekilde ayrılmayı başaralım. Karar aldık 1 ay sonra yani yeni yıla girerken ayrılacağız. Hayatımızda yeni bir sayfa açıp hayatımıza bizsiz devam edeceğiz. Son bir ayımız var. Hergün sevişiyoruz. Kocaman kokluyoruz birbirimizi. Birbirimizi bağrımıza basıyoruz. Nasıl ayrılacağız onu da bilmiyoruz. Yılbaşına bir hafta kalmış bunun telefonunda mesajlar yakaladım. Bu son bir ayımızda yuvamızdan uçmadan kendine bir yuva bulmaya çalışmış. Çocuğa demiş böyle bir ilişkim var ama ayrılacağız. Çocuk o ara şehir dışındadır, İstanbul’a gelince görüşeceklermiş. Bu mesajları keşke görmeden önce ölseydim. Niye yaptın dedim? Sensizlik bana ağır geliyordu, bir omuza ihtiyacım vardı dedi. (Ben onu 3 sene boyunca hiç aldatmamıştım.) çıldırdım, dövdüm kendisini. Kaçtım evden. Kafamı duvarlara vuruyorum. Mideme kramplar giriyor. Ne uyku ne yemek. Robot gibi olmuşum. Bu 3 gün boyunca arıyor mesajlar atıyor beni affet. En azından senle hala aynı evdeyken bunu yapmamalıydım. Nasıl affedeyim ki! Evden çıkalı 3 gün olmuş. Bana dedi beni affetmesen o yazıştığım kişiyle görüşeceğim. Görüşmüş, evine gitmiş, alkol almış. (Sonradan söylediğine göre bir şey yaşamamış.) 4. Gün yolda yürüyorum, bunlar ikisi karşıdan geliyorlar. 3 yıl birlikte kaldığımız eve bu çocukla gidiyorlar. Ufak bir sürtüşme sonrası basıp Antalya’ya bir arkadaşıma misafir olmaya gittim. Tabi robot gibiyim. Korkunç haldeyim. Arkadaşım ha bire bana birilerini ayarlamaya çalışıyor. Bir kız buldu. Kız beni çok beğenmiş. Bir yerde buluştuk. Kız benle sevgili olmaya çalışırken ben hıçkıra hıçkıra yaşadıklarımı anlatıyorum kıza. Gece üstümüzü bile çıkarmadan sarılarak uyuduk kızla. Sabah dedim bu böyle olmayacak. O iranlının aramalarına cevap verdim. Çok pişmanım beni affet diyor. Daha önce hiç başıma gelmemiş. Böyle bir şey affedilir mi bilmiyorum. Gel konuşacağız dedi. 3 Ocak benim doğum günümdür. Döndüm, bana doğum günü için hazırlıklar yapmış. 3 gün o beni affet diye ağladı, ben neden yaptın diye ağladım. Seni affetmeye çalışacağım dedim. O çocuğu engelledi, hiçbir şey yaşamadığına, çaresizlikten ona sığındığına, ondan iğrendiğine yeminler etti. Yaklaşık 10 ay daha aynı evde kalmaya devam ettik.
Sene 2019’dur. İstanbul’da bir üniversitede hukuk fakültesi kazanmışım. İnstagramdan önüme bir profil düştü. Bizim okulda tıp okuyan bir kız öğrencisi. Kız İran vatandaşıymış. Allahım nasıl güzel bir kız, temiz yüzlü iyi huylu namuslu dürüst vibe’ı veren güzel bir kız. Yazdım tanıştık bir haftada sevgili olduk. 1 ayda aynı evde yaşamaya başladık. Her şey çok güzeldi. O kadar çok seviyoruz ki fazla sevgi beraberinde olumsuzluklar da getirmeye başladı. Birbirimizi sinekten bile kıskanır olduk. Etrafımızdaki karşı cins insanları sırayla temizledik. Benim için bu dünyada o vardı, onun için ben vardım. Günde 5 kez seviştiğimiz oluyordu. Onu içime koymak istiyordum o kadar çok seviyordum. Aileler tanıştı, olumlu baktılar. Her şey olumlu ilerliyor. Kavgalarımız haricinde. %90’ı kıskançlıktan kaynaklı kavgalarımız oluyor. Her gün kavga ediyoruz. Kavgalarımızın boyutu fiziki şiddeti buluyor. Birbirimizin canını morartıyoruz, sonra ağlıyoruz sarılıyoruz uyuyoruz. Son derece toksikiz, ama ayrılmamız imkansız. 3 senedir aynı evdeyiz. Artık ya nişan yapacağız ya da ayrılacağız. Bu böyle olmayacak. Kendisine dedim bak ben avukat olacağım. Gereksiz kıskançlıklarını bir yere bırakman gerekiyor. Bu böyle olmayacak. Düzelmeye niyetin yoksa kafamızı taşa vuralım ağlayalım bir şekilde ayrılmayı başaralım. Karar aldık 1 ay sonra yani yeni yıla girerken ayrılacağız. Hayatımızda yeni bir sayfa açıp hayatımıza bizsiz devam edeceğiz. Son bir ayımız var. Hergün sevişiyoruz. Kocaman kokluyoruz birbirimizi. Birbirimizi bağrımıza basıyoruz. Nasıl ayrılacağız onu da bilmiyoruz. Yılbaşına bir hafta kalmış bunun telefonunda mesajlar yakaladım. Bu son bir ayımızda yuvamızdan uçmadan kendine bir yuva bulmaya çalışmış. Çocuğa demiş böyle bir ilişkim var ama ayrılacağız. Çocuk o ara şehir dışındadır, İstanbul’a gelince görüşeceklermiş. Bu mesajları keşke görmeden önce ölseydim. Niye yaptın dedim? Sensizlik bana ağır geliyordu, bir omuza ihtiyacım vardı dedi. (Ben onu 3 sene boyunca hiç aldatmamıştım.) çıldırdım, dövdüm kendisini. Kaçtım evden. Kafamı duvarlara vuruyorum. Mideme kramplar giriyor. Ne uyku ne yemek. Robot gibi olmuşum. Bu 3 gün boyunca arıyor mesajlar atıyor beni affet. En azından senle hala aynı evdeyken bunu yapmamalıydım. Nasıl affedeyim ki! Evden çıkalı 3 gün olmuş. Bana dedi beni affetmesen o yazıştığım kişiyle görüşeceğim. Görüşmüş, evine gitmiş, alkol almış. (Sonradan söylediğine göre bir şey yaşamamış.) 4. Gün yolda yürüyorum, bunlar ikisi karşıdan geliyorlar. 3 yıl birlikte kaldığımız eve bu çocukla gidiyorlar. Ufak bir sürtüşme sonrası basıp Antalya’ya bir arkadaşıma misafir olmaya gittim. Tabi robot gibiyim. Korkunç haldeyim. Arkadaşım ha bire bana birilerini ayarlamaya çalışıyor. Bir kız buldu. Kız beni çok beğenmiş. Bir yerde buluştuk. Kız benle sevgili olmaya çalışırken ben hıçkıra hıçkıra yaşadıklarımı anlatıyorum kıza. Gece üstümüzü bile çıkarmadan sarılarak uyuduk kızla. Sabah dedim bu böyle olmayacak. O iranlının aramalarına cevap verdim. Çok pişmanım beni affet diyor. Daha önce hiç başıma gelmemiş. Böyle bir şey affedilir mi bilmiyorum. Gel konuşacağız dedi. 3 Ocak benim doğum günümdür. Döndüm, bana doğum günü için hazırlıklar yapmış. 3 gün o beni affet diye ağladı, ben neden yaptın diye ağladım. Seni affetmeye çalışacağım dedim. O çocuğu engelledi, hiçbir şey yaşamadığına, çaresizlikten ona sığındığına, ondan iğrendiğine yeminler etti. Yaklaşık 10 ay daha aynı evde kalmaya devam ettik.
Güncellemeler
6 ay
Devamını sığdıramadım. Dertleşmek isteyene özelden kalanını yazabilirim belki
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Evet oldu zaten ondan sonra aşka hiç yanaşmadım
Dostum.
Bu tarz benzeri bir hikayem oldu bazen kendine yapilani affetmek pkkyi affetmek gibidir sözüyle kendini yasat.
Ben bu durumu söyle astim. Bana yazdigi son mesaji duvara poster yaptim her aklima geldiginde o yaziya bakip daha fazla nefret ediyorum. Sende yap.
Sonuç noldu okudum o kadar mk
Daha şiddetli kavgalar, polislerin eve gelmeleri sıklaştı. Affedemiyorum kendisini ama affetmek istiyorum. Ben onsuz nasıl yaşayacağım. Bu arada kendisi iranlı olup Türkiye’de kimsesi olmadığı için ben kendisine hem sevgili hem baba oldum. Maddi manevi ne varsa verdim. Kendisine iş kurdum. Öğrenciyken para kazanmaya çalıştı. Derslerini bile ben yardım ederek geçiriyordum. Neyse. 4. Senemiz dolacak. Ben bir memlekete gidip geleceğim. Memlekete gittim. Bana mesaj attı. Ben ayrılmak istiyorum diye. Çok kızgınım. Bir kız gördüm kendisine istek attım. Akşam bunu mesaj olarak kendisine söyledim. Öfkelendi. 2 gün sonra konuştuk o da o sinirle gidip biriyle konuşmuş. Dışarıda tesadüfen denk gelmiş muhabbet etmiş, numarasını vermiş. Bunları bana söyledi ben fıttırdım yine. Memleketten dönüp geldim. Onunla konuşma dedim. Yarım ağızla tamam dedi. Yine bir ayrılma kararı alacağız. Kendisine başka yerden ev bakacağını söyledi. Bu evde anılarımız çoktur sensiz yaşayamam dedi. Dedim sana eşlik edeyim sen yabancısın emlakçılar seni kandırmasın. Yok dedi ben bulurum, yeni ev adresimi bilmeni istemiyorum. Peki dedim. Gitti kendisine ev buldu, taşındı. Muhabbeti kestik. Beni sürekli aradı ama ben her yerden engelledim. Evleri bile ayırmıştık. Konuşmanın ne anlamı vardı ki. Yaklaşık 8-9 ay konuşmayı kestik. Sonrasında yazdım kendisine. Konuşmaya başladık. Biriyle sevgili olmuş, çocukla aynı evde yaşıyorlar. Çocuk evde yokken konuşuyoruz. Bir daha mı denesek, unutamıyoruz dedik. Tamam evimi ayıracağım beni bu beladan kurtar yeni bir sayfa açalım dedi.
Çocukla kavga etmişler, bu çocuğu evden çok diyor, çocuk da sen evden çık diyor. Dedim nasıl ya bu ev senin değil mi? Çocuk nasıl sana çık diyebilir? Ağzından kaçırdı; evi birlikte tuttuk dedi. O gece öfkeyle çıktım biriyle tanıştım muhabbeti aslında farklıymış. Kafasının bir kenarında duran ve ilişkisini bitirmesini bekleyen pusuda yatan biri varmış. Aynı okuldanmış. Koş kendine ev bakmaya giderken yeni sevgilisiyle bakmaya gitmiş. Tabi bunu öğrenmemle yine bir öfke patlaması, yine bir engel. Yaklaşık bir senedir iletişimi tamamen koparmışız. Ama çok yaralıyım ve iyileşemiyorum. Nasıl iyileşeceğim bilmiyorum.
Geçmiş olsun
Bunu şimdi nasıl okuyacağız
İbretlik gibisiniz. Düşman başına
Olmadi
Okadar uzun kı kusura bakmayın okuyamadım.