Yeni yılı en çok hangi ülkede geçirmek isterdiniz?

Ben yeni yılı en çok çin, Japonya, Kore ve Fransa gibi ülkelerde geçirmek isterdim. Peki ya siz yeni yılı en çok hangi ülkede geçirmek isterdiniz?

Yeni yılı en çok hangi ülkede geçirmek isterdiniz?

#MFBH22 #YeniYıl #MFBHYeniYıl #YeniyılıYurtDışındaGeçirmek

Güncellemeler
6 ay
Süper Soru 🥳

Teşekkürler ❤️
Yeni yılı en çok hangi ülkede geçirmek isterdiniz?
Cevapla