Son 2 senedir yeni yıla hep eski sevgilimle birlikte kutlayarak girmiştik, 4 aydır da ayrıyız. Yani yıl onunla birlikte geçmedi, hatta kabullenmem gereken bir gerçek var. Sanırım artık hayatımda bile olmayacak.
Herkes yılbaşı planını yaptı, ben yapayalnız yeni yıla gireceğim. Geçtiğimiz yıllarda çektiğimiz fotoğraflara bakarak, ağlayarak, bir parça daha ölerek.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hayır geçerli olmadı tabiki mutlu girdim ama pek mutlu geçmedi maalesef 😄
geçerli olmadı. yeni yıla hep mutlu giriyorum ama her zaman mutlu geçmiyor tüm yılım. yalan 😹
Ben elimde crushum fotoğrafıyla girmiştim belki hayatıma girer diye adam evlendi sonraki yıl dfgjsjjd ve hayatıma toxic sevgili girdi aldatıldım terkedildim shjsjs
Çok klişe ve saçma geliyor bana bu söz
Uyuyarak giricem
Bence öyle değil