- hesap standardı olmalı, herkes benzer hareket etmeli isteyen dışında çıkabilir. Eski sevgilimle doğulu akraba gibi hesap ödeme yarışına giriyoruz bir önceki de erkek öder diye düşünüyordu mesela..
- Bir şeyler yaşamayan sevgili olamaz, kesinlikle gelmeli arkadaş gibi buluşmak ne abi şaka mısınız sevgili dediğin şey zaten bir şey yaşamak için arkadaş olmak için değil..
- kutlama günleri belirlenmeli az ve öz olmalı. Yok ilk el ele tutuşma yok ilk el ele tutuşka 2 hafta sonra yok öpüşme yok 2 ay sonra öpüşülebilir ( başkalarında gördüğüm saçma kurallar) kalkmalı. Doğum günü, yeni yıl kutla tamamdır. Hediye zorunlu olmamalı, alınacaksa Basit ve anlamlı hediye olmalı. Örme kazak bilmem ne.
Şahit olduğunuz en saçma sevgililik kuralını yazar mısınız?
En İyi Cevaplar