İnsan verdiği değeri karsidan görmeyince çok üzülüyormuş?

1 yıldır sevgiliyiz ben ona sürekli hediye alıyorum bileklik çok aldım hep marka aldım taksın diye sağa sola atıyor hep kendi bana kolye aldı tam 1 yıldır hiç çıkarmadım en son da şu çift bileklikleri var ya ondan aldım onu da çıkarmış bi tarafa atmış yılbaşında ben ona guess saat aldım kendi bana hiçbir şey almamış beklemiyorum ama üzüldüm insan verdiği değeri karşıdan görmeyince çok kötü oluylrmyş
İnsan verdiği değeri karsidan görmeyince çok üzülüyormuş?
Cevapla