00.00 da yeni yılını kutladığın hatta ufak tefek hediyeler yaptığım birisi bana yazmadı?

Saçma gelebilir ama çok sevsiğim birisi ve bana hiçbirşry yazmadı çünkü görmedi. Uzun zamandır konuşuyoruz beni arka plana atmış gibi hissediyorum aşırı kırıldım böylr uğursuz başladığıma göre yeni yıla mahvoldum

00.00 da yeni yılını kutladığın hatta ufak tefek hediyeler yaptığım birisi bana yazmadı?
Cevapla