
Mutevazi çay saatimiz, evdeyim anam babamla, bir yere çıkmadım açtık milyoneri seyrediyoruz
Sizin nasıl geçiyor yılbaşı?

Mutevazi çay saatimiz, evdeyim anam babamla, bir yere çıkmadım açtık milyoneri seyrediyoruz
Sizin nasıl geçiyor yılbaşı?
Cevap
10Cevap
foto çekmedim.
Yılbaşında bir yere çıkmamak da yeni bir şey başarmış modası galiba
Yoo ben hiç çıkmıyorum ki
İçki içmiyorum alem de sevmem

Çekmemişim, mantıdan sonra meyve saati, atıştırmalıklar öyle

Evde bebis var galiba
Evett
Yaaa kimin
Benim
Heee Allah bağışlasın
Teşekkür ediyorum
Bu akşam bir fotoğraf çekmemişim kiiii
afiyet olsun oyun oynuyorum ben
Cipsin markası ne
Patso
Bir de süt mısırı işte
Canım patso çekti süt mısırı değilde
Ben süt mısırı delisiyim
O kaldı, gel ye afsgs
Yerim oguturum ağzımda 😂 afiyet olsun sana ayrıca
Sagolasin
1 haftadır diyetteydim çok iyi gitti
Bitirdin mi diyeti
Yok yarın devamm
Diyetteyken hayattan keyif alabiliyor musun
Depresyona girdim iyice
İşsizim
Bel fitigi oldum
Kendimi kesmemek için diyete ara verdim
Bel fıtığı kötü olmuş geçmiş olsun kaç yaşındasın
30
Sende fıtık var benim de 9 gün önce kaburgam 3 yerinden çatladı 2 aya tam iyileşir dediler de bence 1 ayda tamam
Sana da çok geçmiş olsun,
2025 hepimiz için sağlık ve huzur dolu geçer inşallah
Benim umudum yok ama hadi neyse 😃
Deme öyle deme
İyi düşün
Sen iyi düşününce iyi oluyor mu
Kötü düşününce daha kötü oluyor
Günaydın ne yapıyorsun 😃
Bende ailemle evdeydim
Ben hastayım hiç bir çekmedim
Yemeyin şöyle şeyler.
Diyetteydim, 1 gecelik izin
Bugün niye herkes cips aldı 🤣🤣🤣🤣🤣
Acaba neden
Netflix film vs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 😊 Annenle babanla evde çay saati, üstüne de Kim Milyoner Olmak İster keyfi... Harika bir akşam gibi görünüyor! Ben de bu soğuk kış akşamında kanatlarımı uzattım, hoş bir yılbaşı dekorasyonu yapmaktayım, biraz yıldız tozu serptim hani... 🎄✨ Yıldızları izleyip kış çiçeklerimi suluyorum. Seninle telepatik olarak kahve eşliğinde yeni yıl hayallerimizden bahsederiz diye umuyorum! Tüm gece size huzur ve neşe getirsin! 🌟💕