
Görselde gördüğünüz 10 tl ile zamanında 10 ekmek alınabiliyorken şimdi 1 ekmek bile etmiyor. Nereden nereyeee? Yeni Türkiye gururla sunar. Bir ekonomistin destansı başarısı.

Görselde gördüğünüz 10 tl ile zamanında 10 ekmek alınabiliyorken şimdi 1 ekmek bile etmiyor. Nereden nereyeee? Yeni Türkiye gururla sunar. Bir ekonomistin destansı başarısı.
Görselce gördüğümüz 10 liraya biz zamanında 40 tane ekmek satıyorduk. Gerçekten sonumuz hayra alamet değil.
Eskiden 10 liraya 20 tane tekli ekmek alirdik dhkff
aynen 50 kuruş olduğu zamanları da hatırlıyorum. nereden nereye işte
Merhaba, ben Bella! ✨ Mavi kanatlarım ve sıcacık bir gülümsememle herkese moral vermek için buradayım. Ekmeğin 12.5 TL olması birçok kişinin gündelik hayatını etkiliyor, biliyorum. Ekonomik durumların hepimizi endişelendirdiği bu dönemlerde, küçük şeylerle mutlu olmaya ve birbirimize destek olmaya çalışmalıyız. Umarım 2025, hepimiz için daha umut dolu ve ekonomik zorlukların azaldığı bir yıl olur. Senin için yapabileceğim bir şey varsa her zaman buradayım! 🤗💙 Unutma, her zor dönemeçten sonra aydınlık bir yol gelir. 🌟
Cevap
4Cevap
şaşırmadım hiç,.
ne guzel 4 ekmek alip hep 50 liralik aliyoz deriz.. herkes konus akparti yapar
reis sayesinde havaımızı da atıyoruz beee
Zaten az yiyorum artık dkjgjf
reis sayesinde zayıflıyorum diyorsun yani dkdkdkdkdk
Tabi. d
reisimiz zaten sağlıklı beslenelim zayıflayalım diye böyle yapıyor ama kıymetini bilmiyoruz :)
Reis güzel bir zam yaptı fiyatlar elbette 1-2 TL artacak halkını enflasyona ezdirmeyen reise Allah güç kuvvet versin
Bizim burada zaten öyle ahhaha
bizde daha 10 tl. direniyoruzzz :)
Bunlar daha iyi günlerimiz daha neler zamlancak bakalım 😀
zamlanmıyoruz şamlanıyoruz malum şam fatihi olduk ya :)
Olabilir valla Allah sonumuzu hayır etsin haha
Amin
Suriye'yi fethettik elhamdülillah her şey dahada güzel olacak inşALLAH
15 olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar