Arkadaşım söyle bir masa hazırladı çok güzel görünüyor ımmm🤤

Arkadaşım söyle bir masa hazırladı çok güzel görünüyor ımmm🤤

Herkese mutlu yıllar! Bu yılın bana kattıkları arasında sabırlı olmayı öğrenmek, hayallerime daha çok odaklanmak ve sevdiklerimle daha fazla zaman geçirmek var. . Sizler için de harika bir yıl dilerim!
Bir şeyler yiyorum
Afiyet olsun senin adına sevindim cevap için ayrıca teşekkür ederim mutlu yıllar dilerim 😍🙏🙏
Rica ederim ne demek
🥰🥰
Oooooo abla ne yaptınız yaaa kıskandım afiyetler olsun yeni yıl bereket sağlık mutluluk getirsin hepinize abla..😀 bende şimdi patetes kizarttim yedim afiyetle 😀😀😀 gülmeyi unutmayın
Ayyy canım yaaa hiç gülecegim yoktu vallah iyi yaşa teşekkür ederim kardeşim sanada mutlu huzurlu keyifli yıllar dilerim 🙏🙏
Hep gül Ablam arkadaşına söyle abla öyle masa bende isterim patetes kızartması yiyoruz sabah akşam 😀😀😀
😂😂😂 olsun patates kızartması da güzel severim bende
Abla öylede bu sefer olmadı 😀😀😀 yağ az koydum 😀😀😀
Bir dakine dikkat et😀
Aynen 😀 nasıl gidiyor eglence abla
Güzel gidiyor kuzum
Süper masada. her şey var abla kırmızı et de var mı
Yok😂😂
Bak varsa söyle abla 😀😊😊😀🤣
Kuzu günahın boynuma giricek zorla 😂😂
🤣🤣 inandım ablis
İyi bakalım 😀
Keyifler nasil
Bilseydim aynısını kurman için gönderirdim malzemeleri ya da kurup davet ederdim 😊
Teşekkür ederim bir dahaki sene inşallah 🙏🌺
Kısmet olursa inşallah diyelim 🥰🥰🙏
Abla içiyor musun sen
İçmiyorum ablam içmiyorum herkes içiyor musunuz diye sormuş 😃
O bardak ne
Tamam yanimdakiler içtiler ben içmedim
Namaz kılıyor musun
Sende iyi sorguya çektin beni
Merak ettim abla
Etme kuzum etme😃 iyi değil fazla merak 😂
Offf Peki
😂😂 hadi geç oldu kuzum uyu sen
mastürbasyon yapicam
Allah seni bildiği gibi yapsın emi 😃
Peki asko
Neden en iyi cevap
Geri cekebilsem geri çekerim begenmediysen 😀
Yok abla elin dert gormesin
Teşekkür ederim 😀
@27esmerim niye kız
@27esmerim 😂😂😂
@27esmerim bilmiyorum bende çözemedim yahuu 😂
@27esmerim 🙃🙃.
Cevap
19Cevap
çok güzel olmuş afiyet olsun. bende evde sigara içiyorum öyle :)
Teşekkür ederim kuzum mutlu yıllar iyi seneler diliyorum 🙏🥰
Teşekkür ederim abla mutlu yıllar dilerim 🙏🥰
Kutlama yaptık eve döndük oturuyoruz.
Ohhh ne güzel mutlu yıllar dilerim 🥰🙏
Bilmukabele 🎉🎈✨️
Evde, o ses Türkiye izliyorum...🥳
Tv karşısında bir şeyler yazıyordum. Ara verdim. Mutlu yıllar
Teşekkür ederim balım sanada mutlu yıllar dilerim 🙏🥰
🙂🌺✨

bime geldiydim kampanya varmış
Kacirmasaydin 😀
Deliii yaa 😂😂
😀
Mutlu yıllar uzanıyorum
Mutlu yıllar dilerim 🥰🙏
Mutlu yıllar birsey yaptim denemez
Mutlu yıllar kuzu 🥰🙏
Teşekkür ederim.
oturuyorum sen
Oturuyoruz bizde ama çok yorgunum
Teşekkür ederim sanada🥰🥰
Evdeyim kuruyemiş falan takılıyorum
Olsun bee oda güzel
Roma sokaklarında geziyor😂😂😂
Oda güzel 😀
Evet 😂
Evde PTT mod on ve evde partilerce😂
Hahahhha😂😂😂 iyi yaa
Evet tabii en iyisi bu 😂
Ama oldu mu şimdi olan var olmayan var 😅
Deli yaa😀
Çıkar gelirim görürsün 🫣
Woww baya iyi hiç böyle bi masa bana kurulmadı 🥲 keşke bana yapan biri olsa
İyi seneler herkese
Teşekkür ederim senin için de mutlu bir yıl olur umarım 🙏♥️
Teşekkür ederim
Program yapmıştık iptal mesai ye devamm
Aynı soframızdayız sana da mutlu yıllar
Piyangonun açıklanmasını bekliyim
Yemek yiyordum
Mutlu yıllarrr 🥰🥳
Teşekkür ederim kuzu 🥰🙏♥️
Ooo nefis 😂
😂😂
Güzel aga
Sağol ağa🌲
Bende 6 bira bitirdim bı 6 alım gelim
Aynen bro ölelim yeter daa intih@r mı ediceksin
Aga bunun 3. Turu var daha😅
İyi bakalım afiyet olsun dikkat et 😀
Saol iyi eglenceler
Teşekkür ederim 🌲🙏♥️
Sende içiyor musun masadakilerden🥳
Yok
Ortama ayak uyduruyorsun güzel
Yok bee içtim çok vakti zamanında içmiyorum şu an
Senin keyfin aga sen işini bilirsin
Hahahah 😂😂
Gül gül 🌹
😂😂 eyvallah kral 🙏
🤗
Kahve içiyorum mutlu yıllar
Oturuyorum şu an
Kapalılar için biliyor mu
Pardon anlamadim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?