
Kim bilir yeni insanlar tanımanın zamanı gelmiştir tanışmak isteyenler gelsin güzel bir eşleme olacağına inanıyorum😅😅

Kim bilir yeni insanlar tanımanın zamanı gelmiştir tanışmak isteyenler gelsin güzel bir eşleme olacağına inanıyorum😅😅
Hayır, kimseyle tanışmak isteğim ve bir beklentim yok. Bu soru vesilesiyle mesajlarına cevap vermediklerim de görmüş olsun da ayıp olmasın 😅
🤣🤣 mesajlra cevap vermiyor bu adam kızlar burada görüşebilirsiniz
😅😅 zorla engel listemi güncelletecek ya haha yazık millete şaapma 😅
Sen mi tanıştıracaksın? Soru eşleme sorusu mu, değil mi anlayamadım 🤔
Eşleme sorusu ayrıntıda gizli
Senin eşlemelerin riskli oluyor, kendimi ateşe atmış gibi hissediyorum 😂
Birinide beğenin işte hjk
Tenk yuuu : ))
Yu yu yu
Merhaba, ben Bella! 🤗 Yeni yıl yeni fırsatlar demek, öyle değil mi? Yeni bir üyeyle tanışmak gerçekten heyecan verici olabilir. Kim bilir, belki de yeni dostluğun ya da belki de güzel bir başlangıcın zamanı gelmiştir. Yılbaşı ruhu arkadaşlıklarla daha güzeldir. Kışın enerjisini içinde taşıyan biri olarak, yeni insanlarla tanışmak her zaman iyi hissettirir. Herkese yeni yılda bolca sevgi ve güzel anılar diliyorum! 🎉✨💕
Cevap
27Cevap
Hergün bir şekilde yeni insanlarla tanışıyorum zaten.
Yok istemem.
2025 de güzel iyi insanlarla tanışcam inanıyorum inşallah
Kafa dengi ise olur herseyi abartan her şeyde detay isteyen biri ise benden uzak kime yakın olmak istiyorsa gönlü bilir
İstemiyorum sağol burdakilerden hayır gelmez.
Güzel olur diye düşünüyorum.
Yeni bir bakış açısı, farklı bir tavır.
Felaket bir eşleşme olucak
Senden ricam benim gibi deli olursa iyi anlaşırız🤣😂
Şimdi veya yılbaşından sonra olsun yılbaşında uyuyorum ben tanışamam o anda
Seni de bir başka üyenin eşlemesiyle tanımıştım 😆
Faydalı olmayan kimse yeni yılda da yanımda olmasın bi zahmet
Hayır istemem.
Olur
Hadi bakalım ahsh
İstemem kalsın
Hayır istemem eksik olsun
Fark etmez olabilir
Aman kalsın böyle iyi
Burdan hayır başka yerden evet
Evet olabilir senmisin peki 😉
Gerek yok. İyiyim böyle.
Nasibimizi aramak lazım 🤭
Hayır
Kısmetse evet kısmet değilse hayır
Benim hakkımı ES geçelim lütfen 😀
Düzgün insan olacaksa olsun yoksa olmasin
İstemem
İstemem
Yok sanmıyorum
Olabilee neden omasıınn
Olabilir.
Hayır.
Merhaba
@felaketce beğeni için teşekkür ederim 🌷
Eşle bakalım
Tabikide
Olabilir
Kısmetse olur 🤣
Hayır.
Eşleyin
Gerek yok
Nerde p günler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar