Ailemin, arkadaşlarımla yılbaşı kutlamaya “Gece vakti kız çocuğunun dışarıda ne işi var?” Diye göndermemesi saçma değil mi?

Arkadaşlarımla yılbaşını kutlayacağız ama ailem kız çocuğunun gece dışarıda ne işi var diye beni göndermemesine çok darılıyorum. Abim gitse ona hiç karışmazlar ama sırf kızım diye gidememem saçma değil mi? Hayallerim yıkıldı. Arkadaşlarıma da bir şey söyleyemiyorum. Hangi çağdan kaldıysa bunlar🤦🏻‍♀️ Dünyaya erkek olarak gelmek varmış. Erkeklerden şanslısı yok. Çıldırıyorum.

Ailemin, arkadaşlarımla yılbaşı kutlamaya “Gece vakti kız çocuğunun dışarıda ne işi var?” Diye göndermemesi saçma değil mi?
Cevapla