Hazır Aralık bitmek üzereyken bi soru soracağım. Son iki ayda Kasım ve Aralık boyunca ben ne yaşadımm dedirtecek ne gelişti?

Me: Kasım başında arkadaşımı kaybettim hala inanamıyorum şok geçirmiştim ve kendime baktıkça yeni yıla kendimle gurur duyarak gireceğimin farkına varıyorum kendimin en iyi haline dönüştüm ve tanıştım.. onun dışında çok aksilik oldu çok şansızlık ve bu son iki ayda çok nazara uğradığım da oldu ama iyiyim sanırım :)
Güncellemeler
1 yıl
*Son iki ayda hayatınızda gelişen olaylar ve değişiklikler gelişmeler ne?
Hazır Aralık bitmek üzereyken bi soru soracağım. Son iki ayda Kasım ve Aralık boyunca ben ne yaşadımm dedirtecek ne gelişti?
Cevapla