Her yıl olduğu gibi bu seneye de yalnız giren kimler var?

28 yaşındayım, Fethiye'den Gebze'ye taşındım, Tam 10 senedir ciddi bir ilişkim olmadı, hatta tam 4. Yılım olacak ki hayatımda flörtüm bile olmadı. Yalnız bir insanım, ilgiden, sevgiden uzak yaşamaktan sıkıldım ve yoruldum. İnsan yalnızlığa bir süre sonra gerçekten baya alışıyor. Akşam 11de uyuyup sabah 8de kalkıp işe giden ve her günüm böyle monoton geçen bir insanım. Kimseyle tanisamiyorum, sosyal medya instagram kullanıyorum ama 3 4 tane arkadasimla reels paylasmaktan baska yaptığımız hiçbir etkinlik yok, rehberimde akrabalarim harici kız numarası bile yok 😅. Öyle bir çıkmazdayim ki ne yapacağımı bilmiyorum. Cidden Merve Özbey'in dediği gibi YAPAYALNİZİM BU KALABALIK ORTASINDA.
Her yıl olduğu gibi bu seneye de yalnız giren kimler var?
Cevapla