Belçikada yaşıyorum bir tanıdık vasıtası ile dün bir etkinliğe katıldım kerst dedikleri ama dini bir etkinlik ama bizimki gibi değil incil bs okumadılar ya da ibadet yoktu herkes muhabbet etti konuştu işte yeni yıl dileklerini söyledi ya da şarkı söylediler bende yaşadığım ülkeyi tanımak kültürü hakkında bilgi edinmek için dahil oldum şimdi bir gruba aldılar beni orada haber alıyorsunuz etkinlikler hakkında bende arada dahil olmayı istiyorum bizim tarikatlarımız gibi değiller zorlama ya da dışlama yok ben dil öğrenmek açısından da avantaj olarak görüyorum
Elhamdülillah müslümanım tesettürlüyüm ve bana da saygı duyuyorlar
Elhamdülillah müslümanım tesettürlüyüm ve bana da saygı duyuyorlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer