Mutlaka dışarı çıkıp eğlencenin dibine mi vurmak gerekiyor?

Yoksa pijama ve terlikler giyip güzel bir şeyler izlemekte yılbaşı eğlencesi için yeterli olur mu?
Mutlaka dışarı çıkıp eğlencenin dibine mi vurmak gerekiyor?

Yoksa pijama ve terlikler giyip güzel bir şeyler izlemekte yılbaşı eğlencesi için yeterli olur mu?
Herkesin kendi keyfi ya. Hatta benim bile bir yılım bir yılımı tutmuyor bazen kalabalık yorucu geliyor sessiz sakin oturup o ses izlemek istiyorum bazen de parti çekiyor canım
En güzeli bu aslında her yıl hemen hemen yeni yıla dışarıda giren biri olarak diyebilirim. Belki de artık insanlardan izole olma isteği ara ara eğlence anlayışını da yokladığından bendeki.🙂
Pijama terlik tv yapmak için pijama alışverişi bilem yaptım hiç utanıyor gibi duruyor muyum
Asla😃
Teşekkürlerr
memleketin %96.19 u bunu yapacak
Güzel oranmış
Cevap
19Cevap
Dışarıyla hiiiç alakam olmaz, ben evde olacağım. Seviyorum evi.
Asla değil. Herkes ne yapmayı seviyorsa onu yapmakta özgür
HAyır normal bir şeydir
Normalin dışında bir şey yapmak caiz olmayacağından yılbaşına özel pijama cips televizyon bile sakıncalı.
Değiil, aile evime gidip tam olarak bunu yapacağım 😹
Erkek arkadaşın veye eşin yoksa utanılacak bir şey değil
Bu zamanda bundan başka yapacak bişey yok. Dışarısı ateş pahası 😏 gönül ister ki Uludağ'a çıkalım nerdee
Istediğin gibi yaşa. Senin mutluluğu önemli. Nasıl canın isterse öyle yap.
Tabii ki de değil. rahatlığa düşkün olmak ne zamandan beri ayıp sebebi olmuş şekerim.
yeni 1 yıla girmek dışında bu günün başka özelliği yok niye utanalım
Her yıl benim yaptığım şey.. Utanılacak şey mi bu? Hangi cahil mal demiş bunu?
Yıllardır böyleyim zaten sadece üniversite de iken fena sayılmayan bir gün geçirmiştim.
değil ya alt tarafı takvimden bir yaprak eksiliyor abartmaya gerek yok isteyen istediği gibi takılır
Ev daha güvenli bir ortam. Bunun tercih edilmesinde hiçbir problem yok o sebeple.
Asla utanılacak bir şey değil hatta imkanım var gidip cluplarda eğlenmeye ama ben evimde oturmayı tercih ediyorum yıl başına sakince girilmeli
Hayir degil biz partiye gidicez erkek arkadasimla ama evdede olsak cok guzel gecirirdik
Ben horultu yapıyorum
Değil belkide daha rahat olur
adam olana çok bile
Yoo üzüm bulursam masanın altında yicem hahaha
Yoo mutlaka eğlence olmalı, yapmayana tükürülmeli
Yok gayet normal herkes öyle olacak eminim
Bence çok sıradan
En makul olanı. Curcunaya girmezsin en azından.
Utanılacak bi şey değil
Eğlenmeyi bilen her yerde eğlenebilir.
Tabiki değil
Yaşasın Ptt.
değil
Evet eziklik
Yo en iyisi favorim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?