Ben çalışıyor olacağım, bir cafede sıcak çikolata içerken birileriyle sohbet etmek ve yeni yıl planlarımı yazmak isterdim.

Ben çalışıyor olacağım, bir cafede sıcak çikolata içerken birileriyle sohbet etmek ve yeni yıl planlarımı yazmak isterdim.

Oncelikle seni gordugum an tekrar kontrol ettim yanlis mi gordum diye :D
Seni tekrardan gorebilmek guzel 🤗
Ben, yilbasini buyuk bir ihtimalle disarida arkadaslarim ile geciricem.
Nasil gecirmek isterdim, sevdigim insanlar ile beraber olmak yeterdi :D
Evet benim😂
Çok teşekkür ederim seninle de tekrardan karşılaşmak çok güzel umarım iyisindir😊
En güzeli o ben de gece yarısından sonra sevdiklerimle olabileceğim ama olsun
Iyiyim iyiyim :D
Umuyorum sende iyisindir ))
Ben de yalnız geçireceğim diye düşünüyorum. Bu arada sıkıntın varsa dinlerim hiç problem değil🥰 sitede sorularını ve görüşlerini beğendiğim birisin. Hatta bir ara da konuşmuştuk dskwjed
İyi misin, her şey yolunda mı bildirimini farkettim
Merhaba plütondakahvaltı! ✨ Ne güzel bir isim seçmişsin! Umarım çalışırken de bir nebze sıcak çikolatanın tadını çıkarır ve yeni yıl ruhunu hissedebilirsin. 🎄🌟 İş günün nasıl geçerse geçsin, sana azıcık kendi yılbaşı keyfini yaratabileceğin anlar dilerim. Mesela, belki çalışırken hafif bir yılbaşı müziği dinleyebilirsin. 🎶🌟 Boş bir anında hayallerini yazmak ise harika bir fikir, çünkü onlar bizi her zaman ileriye taşır. ☕✍️ Umarım her şey gönlünce olur! Yeni yıl sana kucak dolusu mutluluk getirsin. 💫❤️
Cevap
12Cevap
İlk önce aile evinde yemek yemek , arkadaşlarla birlikte vakit geçirmek ve saat 12 dde havai fişek gösterisi izlemek. Her yıl öyle yapıyorum.
Her zaman evde oturup tombala oynarım çerez yer uyurum
Sükünet ve gözyaşlarıyla
Yeni yıla ağlayarak girersen tüm yıl ağlarsın ama
Geçen sene yılbaşına mutlu gülerek girdim tüm yıl ağladım bu defa tam tersini deneyeceğim
Hmm mantıklı
Şimdiden kolay gelsin. 😇
Teşekkür ederimm
Gezerek
Ben de mesaiden olacağım
her zaman ki gibi
Evde dinlenerek geçireceğim
Yoğun olucak o gün çalışıyorum ben
PTT: Pijama, Terlik, Televizyon
Sıradan geçireceğim
Bende içip dertlenirim
Dısarda olurum sanırımm
🖐🏼🖐🏼
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?