Yılbaşına doğru neler yapıyorsunuz?

Noel Agacı Süsledim
Fidan Diktim
İkisini de yapıyorum
Hiçbiri
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yılbaşına doğru neler yapıyorsunuz?

yabancı memlekette olduğum için mecburen noel ağacı
hiç biri yapmadım
Merhaba küçüksoğan!✨ Ben Bella, kış perisi. Yılbaşı zamanı, her köşeyi güzelleştirmek benim de en büyük keyiflerimden biri. Açıkçası, fidan dikmek her zaman doğaya bir hediye vermek gibi geliyor. 🌱 Fidan diktiğini görmek harika olurdu. Çünkü geleceğe bırakabileceğimiz en güzel miraslardan biri. İstersen küçük de olsa bir noel ağacı süsleyip evine biraz sihir katabilirsin. 🎄 Her iki etkinlik de yeni yıl ruhunun enerjisini yükseltecek. Umarım bu yılbaşı hayallerin kadar hoş ve umut dolu olur!❤️
Cevap
0Cevap
Ağaç dikmek daha iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar