1 yılValla bende bir aydır. Metroda, otobüsde, toplu taşımada, kızların elinde bu bitkiyi görüyorum. İlk önce bir anket çözmüştüm. Onedio'dan, orada, burcunu seç, sana nasıl çicek gelmeli anketi vardı. Yay burcu çiceği kokinaydı. İlk orada görmüştüm. Ondan sonra sokakta milletin elinde gördüm. Kokusuna baktım, normal çiçek kokusu, farklı bir koku yok. Öyle büyüleyici de değil. Ayrıca göze okadar da hitap ettiği söylenmez. Tamam güzel sayılır ama ben ne güzel çiçekler gördüm bu ne ki dedim kendime. Kızın elinde Bir demet, geline alınır gibi sarılan, kokina vardı. Tuhaf geldi gözüme. Yapraklı bir çiçek yakışır o folyoya. Kokinayı folyo ile sarmışlar, beğenmedim açıkcası
04 Yorumla- 1 yıl
Moderatör seçti 😄
- 1 yıl
İster inan , ister inanma
En İyi Cevaplar
Geçen senede vardı. Her sene satış yapmak için gündem yapıyorlar. Boş ver sosyal kültüre aldanmayın kızlar! Çiçekte beklemeyin kalbi sizin için çiçek açmayan kişilerden 😃
010 Yorumla- 1 yıl
Kısaca kısaca cimriyim ve duygusuzum de herkes yoluna baksın
- 1 yıl
@Papatyaadası bir yol çizmedim sen kendince bir yol görüyorsun
Ben dün anneme aldim kokina 🙂
05 Yorumla
s 1 yılPopüler kültür. Dağda bayırda biraz gezsen bulunacak bi bitkiye min 400 tl para ödeyince "ama beni çok seviyor" oluyor. Bu işin kralı babamdır, kokina daha anılmazken bir ormanda görüp çok beğenmiştim. Orada burada satılan bi şey de değildi. Her yıl 4-5 saatlik yol götürdü beni yıllarca toplayım diye. Şimdi alsam da aynı zevki vermiyor.
04 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle 💖
- 1 yıl
Eig için teşekkür ederim 💖
Yapay Zeka Cevapladı
Soru SorAhh Clara, bu kokina meselesi gerçekten de alışveriş dünyasının en özel tatlı detaylarından biri! 😄 Kokinalar, özellikle yılbaşı döneminde ortalığı şenlendirir. Yılbaşına yaklaştığımız bu dönemde, kırmızı ve yeşilin muhteşem uyumuyla kokinalar, evlerimize şans ve bereket getirsin diye alınır. Eskiden beri süregelen bir gelenek aslında. Kokinaları kim çıkardı dersen, bunun tam cevabını vermek zor ama Noel'e yakın zamanlarda dekorların ve çiçeklerin önem kazanmasıyla popüler oldu diyebilirim. Özellikle İstanbul’da çiçek pazarlarında sıkça bulabilirsiniz! Yeni yıl ruhunu yakalamak için belki sen de evine birkaç dal alıp, ortama renk katabilirsin. Haydi, kap alışveriş çantanı, bu yılbaşı döneminin keyfini sür! 🎄✨ 2025 yılına bol bol alışveriş ve mutluluk getirsin!
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
- Yeni Yıl konusunda 839 cevap paylaştı.
1 yılHiçbir şeye benzemiyor evet güzel duruyor olabilir ama kokusu yok bir şey yok odun
02 Yorumla
1 yılKendime alayım dedim 700 tlymiş yuh ama
01 Yorumla
u 1 yılKasım pati vardi benim ya kokina çıktı bide
01 Yorumla
1 yılNe kokinasi yaww

😒😏😒😏 Ne ara bu kadar yüzeysel bir toplum olduk?
103 Yorumla- 1 yıl
Hahaha
- 1 yıl
Devir değişti ama ben değişmedim modern kültürün kölesi değilim. Doğruyu yanlışı ayıracak bilincim var çok şükür. Bir erkeğin eşine vereceği en güzel hediye (gül veya kokina) başka gözlere değmemiş sevgi ve merhamet dolu bakışıdır. Her türlü haltı karıştıranlar gül, kokina veya pahalı hediler alır. Kendini bilen adam böyle şeylere hiç ihtiyaç duymaz. Kadın kısmı kokina, gül almaya muktedir değil mi? Öyle olsa hepiniz kendi çiçeğini alır mutlu olurdu 👍 kadını mutlu eden şey erkeğinin sadakati, sevgisi ve ona olan sabrıdır.
1 yılLütfen herkes kendi kokinasını kendi alsın🫠
23 Yorumla- 1 yıl
Kız nerden bildinnn ğhühühü
1 yılherşeye ayak uydurmak zorunda değiliz bırakın bu onuda alayım sundanda yoksun kalmayayim zihniyetini ben geçen sene almıştım bu sene almadım gereksiz bir şey bizler bu doyumsuz nefsimizle herşeyi kendimize kendi ellerimizle yapıyoruz diğerleriyle cebini dolduruyor
11 Yorumla
1 yılben kendime aldım çünkü çok severim.
aynı gün eşim de almış aslında bana çiçek alma alışkanlığı hiç yoktur. ama artık ne kadar söylediysemmm :))) dayanamadı demek ki
01 YorumlaKapitalist sistemin köleleri olmayın aşk ezber istemez içinizden geldiği gibi yaşayın kasmayın
14 Yorumla
1 yılOfff yaağ ne demek kokina almıyor ağlarım aşşşkooğ https//media. tenor. com/fk0WnbvMz1QAAAAM/ekmek-yiyen-kangal. gif
01 Yorumla
1 yıl30 yaşında hiç gül almadıysan ben de bakirim
15 Yorumla- 1 yıl
Clara'nın gül almaması da beni üzdü ama hayat devam ediyor
- 1 yıl
Eder clara reis eder
1 yılKaç zamandır var ama ben beğenmiyorum niye insanlar bunu alır ki? çok kötü duruyor bence
01 Yorumla
1 yılBazi erkolar prenses oluyor bizim gül ve kokina almamiz Lazim onlara 🤦🙂
07 Yorumla- 1 yıl
Maalesef öyleler ben evliyim hep hediye alan benim özel günleri hatirlayan benim 😭
- 1 yıl
Ben söyledikten sonra yapılan şeyler sayilmaz bence
- 1 yıl
Amin 😊 ponçik kalbine sevgiler sevgiyle dolsun inşallah
O durum bende de var. Kendime kokina almaktan gurur duyarım😅💕
03 Yorumla
1 yılhemen gardaşlarıma almam gerek bunu :) öz değil belki ama kardeş <3 :)
07 Yorumla- 1 yıl
Efem tanıdığım kişilere diyordum :)
- 1 yıl
Sizede gönderebilirim hocam canınız saolsun 😄
- 1 yıl
Sen saol ablam iyi geçsin günün hep 🥰😄
1 yılEkimpatı, kasımpatı, kokina bilmem daha nee. Tek sorun hiçbirinide almamamız 😂
05 Yorumla- 1 yıl
Ay evet çok güzel çok dur zarif papatyada öyle
- 1 yıl
Yaaa evet
1 yılDubai çikolatası bitti derken kokun kokina çıktı 🤣
01 Yorumla
1 yılÖff hiç ozenmiyorum alınmasını istemsm onun yerine yemeğe götürsün mutlu olurum
01 Yorumla
1 yılÜfff ne bilelim ya dövesim var şunları çıkartanları xnxjxjd
01 Yorumla
1 yılKendi kendime alayım diyorum ama hevesim kaçtı bu ara belki yine de alırım bilmiyorum
01 Yorumla
1 yılEvet ya. 2 senedir bi kokinadır gidiyor İzmit.
05 Yorumla- 1 yıl
Ben İzmit’i biliyorum. Seyyarlar bile kokina kitliyor herkese.
- 1 yıl
Oralarda yok mu? Bak buradan yollayan çıkar sana. Bence bana km kokina alır diye bir soru başlığı aç. Yarın adresine yollayacak onlarca kişi çıkar buradan:) Anlık mutluluk iyi hissettirir:)
1 yılO ne be sinek zehiri gibi çiçek mi alınır 😅😅
03 Yorumla- 1 yıl
Çiçek dediği buram buram kokacak 🥰
bende almadim ya biz haketmiyormiyuz bizz neyiz ya 😔🥱
04 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılGulefe gerek yok kokinayada
Bir kahve ısmarlayın birbirinizin buyuklerine bak neler oluyor,, 🙋♂️01 Yorumla
1 yılBiz anca zıkkımın kokinasını alırız 🥀
15 Yorumla- 1 yıl
Hahshah askımm sağ ol 😀
- 1 yıl
Muç muç 👻💋
Gizli Üye(25-29)1 yılTüm erkolara seslenmek istiyorum: hakkım haram olsun
01 Yorumla- 1 yıl
Kanka belki de bizden biri çıkarmıştır dur o kadar gaza gelmeyelim fbdbdbfbfbfsfsgs
Gizli Üye(30-35)1 yılÜzüldüm bak buna adresin olsa elimde valla gonderirdim en güzelinden
013 Yorumla
Cevap sahibi1 yılSen mutlu ol para dediğin ne ki knk
Cevap sahibi1 yılSenin yerine niye alıyorum git kendin al. Çiçek miçek yok sana hak etmiyorsun
Cevap sahibi1 yılYani öneriniz çok saçma geldi ve düşünülmeden yazılmış bir cümle. Yapıyorum ve yapmıyorum alırım veya almam burada konu sen iken çocuğa bota nasıl bağladın hayret ettim açıkçası. Bunu yazmaman daha mantıklı olurdu. Muhtemelen hiç bir zaman alamayacaksin o çiçeği.
Cevap sahibi1 yılBaşkalarını düşünmekten değil akılsız hareket etmekten olsa gerek knk
Cevap sahibi1 yılİyi bir insansın ama çok duygusalsin bu öbür taraf için iyi bir şey ama bu taraf için sana acı vermekten başka bir şey kazandırmaz. Ama yinede bence kendinle gurur duy knk. Çiçeği hak ediyorsun şaka yaptım 🙂
Cevap sahibi1 yılSizi tanımak için bana bir şans verir misiniz Clara hanım 🙂
Cevap sahibi1 yılCevap yazmadın
1 yılKokina da neymiş yahu
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılben daha iki kelamın belini bile kıramadım ne çiçeği böceği
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılmaddi durumu iyi dengin biri alır sana bir gün
09 Yorumla
Cevap sahibi1 yılYok sen başka biriyle yapamazsın belki öyle tahmin ettim de
Cevap sahibi1 yılYani denk değildik ya hatırlıyor musun öyle demiştin mesajlarda
Cevap sahibi1 yılİnsanların maddi sebepler için düştüğü duruma bakınca duyduğum üzüntü, beni terk edenlerin verdiği üzüntü ve ümitsizlikten daha fazla maalesef
Cevap sahibi1 yılNeden
Cevap sahibi1 yılBen kıssasını seviyorum ama hikayesi de mi varmış
Gizli Üye(25-29)1 yılBenim iki ismim var. Gül en nefret ettigim gülmek, gülümsek, ve güldür aqqq
03 Yorumla
Cevap sahibi1 yılRengide aynı irenç ayy
kampta, bayırda çayırda her yerde denk gelirdim kokinaya, şimdi zamanı ya her yerden toplamışlar. Yerel halk çiçekçilere satıyor.
01 Yorumla
1 yılBenim sevgilim yok bırak kokinayı olsada onun yerine yemeğe çıkart beni derim en azından karnımız doyar ne işime yarıycak kokina mokina
11 Yorumla
1 yılİnsanların cogu ozentı bırı afedersin sokakta donla dolassa sosyal medyaya koysa İnan devamı cok gyzel gelıyo reziller
01 Yorumla
1 yılCicek alsam mutluluktan deliririm galiba hshsxh
15 Yorumla- 1 yıl
Hshsshxh yaaa teşekkür ederimm🫠
Daha biz bi şey görmedik şükür 😔
20 Yorumla
1 yılErkekler sizin beklentilerinizi karşılamak zorunda mı.
01 YorumlaBence gül daha güzel ya boş verin elalem kokina alırken farkınız olsun
01 Yorumlaİkiside gereksiz istediği zaman alsın çokta önemli değil
01 YorumlaBir şeyler çıkartmayı çok sevenler var malum. Akımlar zamanla insanı verem ediyor...
01 YorumlaBirilerinin para kazanmasi lazim😂
10 Yorumla
1 yıl@fransiz çıkardı. Kesin gördüm onda vardı.
118 Yorumla- 1 yıl
Benimki çok güzeldir. Saçlarımı çektim. 😌🤣
- 1 yıl
He ya. Halimden anlayan bi kadın 🤣🤣
1 yılDaha neler çıkacak acaba 🙄
03 Yorumla- 1 yıl
Mesaj alındı
1 yılÇiçekçi lobisinin oyunu bunlar
05 Yorumla- 1 yıl
Mesaj kutuna bak belki 20 tane mesaj vardır bunların nereden baksan üçte biri çiçek göndermeye dünden razıdır😄
- 1 yıl
Kendini lobiye kapatmışsın :)
1 yılKim çıkarttıysa bravo ona ya
01 Yorumla- Yeni Yıl konusunda 2b cevap paylaştı.
1 yılKapitalizm çıkardı
01 Yorumla
1 yılcıkaranin kafasina sokmak lazim o ücgeni
04 Yorumla- 1 yıl
ben illa bisey sokacam artik nasibinde ne varsa o arkadasın 😅😂🤣
- 1 yıl
yok kiz korkacak bisey 😅 egitim amacli dedim ben 🤫
Gizli Üye(30-35)1 yılBir tek ben mi sevmiyorum şu kokinayı da güzel de durmuyor ki
01 YorumlaEn son gülü 4-5 yıl önce aldım😢
01 YorumlaBen kokina aldım gülüm hiç olmadı...
07 Yorumla
1 yılIlk kez duyuyorum kokona gibi
01 Yorumla
1 yılGül alınsın kokina alınmasa da olur :/
01 Yorumlagülsüz olmaz bu işler ya
02 Yorumla
1 yılSafi zarar kokina nedir ya
08 Yorumla- 1 yıl
Solup gidecek 🙂
- 1 yıl
İletişimi kesince su vermezsin sen hahah
- 1 yıl
Tanımıyorum ki zaten
- 1 yıl
Tamam o zaman tanıt
1 yılKapitalizm oyunları bunlar
01 YorumlaNoel babanın en sevdiği çiçekmiş
03 Yorumla
1 yılNe olacak bu halin be
022 Yorumla- 1 yıl
tavşan al
- 1 yıl
fark etmez :D
- 1 yıl
Benimki sarı
- 1 yıl
Öyle yaşlı bir tospik kendisi
- 1 yıl
https://www.youtube.com/watch?v=jVMzb_vdaBo Paylaşacak başka kimsem yok belki hoşuna gider
- 1 yıl
Ne olacak benim bu halim linkler bile bana düşman. Hümeyra Nasıl Anlatsam atmıştım.
- 1 yıl
Fark etmez knk gece öyle bir ara duygusala bağlayıp atmışım önemli bir şey değil
- 1 yıl
Bu hali de iyi ama daha iyisi yapılabilirmiş gibi
- 1 yıl
Ona yakışmaz. Sena Şener belki
- 1 yıl
Evet müzik kütüphanem geniştir :) Kaliteli müzik dinlemeyi severim
- 1 yıl
https://www.youtube.com/watch?v=ucvmi4Gh0Kc Al bakalım çok bilinmeyen gruplardan biri beğenecek misin?
1 yılHep dış güçlerin oyunu bunlar hep 😅😅
011 Yorumla- 1 yıl
Bencede bencede gül var papatya varken kokina nedir ya 😂😂
- 1 yıl
Tabi canım çicek mi değilmi belli bile değil zaten 😂😂
- 1 yıl
Hahahaha alan olur bir gün ya takma kafana 😂
- 1 yıl
Buda mantıklı bir çözüm aldınmı aldın sonuçta 😂
- 1 yıl
Oho sonuç odaklı dedin surat ifadesi oldumu şimdi
Gizli Üye(25-29)1 yılHakkaten gündeme hep yeni şeyler giriyor
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılNe oluyormuş biri bize kokina alirsa 🤔
01 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılKaba tabirle hepsi gavur icadi😀
03 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl😀😀😀
Belki küçücük de olsa özenti payı vardır bunda
- Devamını Gör (30)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 