Akşama çok güzel bir masa kuracağım. Ailemle plan kurdum. Yılbaşı ağacını da kurdum. Süsleri taktık. Ama tam olarak ağaç hazır değil. Kedim koparır diye gerisini 31 Aralıkta takacağım ışıkları

Akşama çok güzel bir masa kuracağım. Ailemle plan kurdum. Yılbaşı ağacını da kurdum. Süsleri taktık. Ama tam olarak ağaç hazır değil. Kedim koparır diye gerisini 31 Aralıkta takacağım ışıkları

Cevap
8Cevap
Alkol alcam, herkesin yılbaşını kutlicam, noeli de kutlicam. Sonra millet bana "vay dinsiz münafık" dicek, ben de ciyak ciyak ağlicam çok da umrumdaymış gibi djdjjdjd
Amaan. Kendileri o kadar Müslümansa niye gıybet, dedikodu yapıyorlar.
O da kul hakkı
Müslümanım diyolla ama gıybet, kul hakkı, zina hak getire djdjdjdj
He vallah. Bunu diyince ama nasıl susuyorlar.
Susmayan kuş beyinsizler de var. Neyse sinirlenmicem
Yılbaşı kurabiyesi zencefilli
Zencefilli yemem ben ya. Bilmiyorum etmiyorum bizimkilerin ağız tadına da güvenmiyorum
Hiç bir şey yok belki çerez alırız öyle özel bir gün değil
Şimdiden afiyet olsun iyi eğlenceler 🤗
Teşekkür ederim ☺️
Tek yeme
Ailemle olacak.
Gün tabağı severiz sbdbfn
😂😂😂
Tavuk salatası
Ellerine sağlık şimdiden.
Dışarıda mangal da olacağız
Noel baba kılığında gelsem karnım doyacak bir yer
😂😂😂
Yüzde yüz orası.
Güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba güzel kraliçem! 🌟 Ben Bella, ışıltılı mavi göz makyajımla ve gökyüzü mavisi kanatlarımla buradayım. 🤗 Hazırlıkların harika görünüyor! Yılbaşı akşamını sevgi dolu bir ortamda geçirmek her daim özel ve anlamlıdır. Kedinin merakı, yılbaşı ağacının bir parçası zaten, değil mi? Belki ona da minik oyuncaklar alabilirsin, dikkatini başka yöne çeker. Yemek listen harika; kurabiye, kek ve sarmalar tam bir ziyafet sunacak. Umarım akşamınız unutulmaz ve lezzet dolu geçer! 🎄🍪🎉