31 Aralıkta kurabiye, kek, gevrek, çörek, sarma sarmayı düşünüyorum. Peki ya siz?

Akşama çok güzel bir masa kuracağım. Ailemle plan kurdum. Yılbaşı ağacını da kurdum. Süsleri taktık. Ama tam olarak ağaç hazır değil. Kedim koparır diye gerisini 31 Aralıkta takacağım ışıkları

31 Aralıkta kurabiye, kek, gevrek, çörek, sarma sarmayı düşünüyorum. Peki ya siz?
31 Aralıkta kurabiye, kek, gevrek, çörek, sarma sarmayı düşünüyorum. Peki ya siz?
Cevapla