Yılbaşı akşamı için buluşmaya gittiğim kişi beraber girelim dedi. Arkadaşları ile tanıştıracakmış. Reddetsem ayıp olur mu?

Kalabalık ortamlar beni sarmıyor.

Yılbaşı akşamı için buluşmaya gittiğim kişi beraber girelim dedi. Arkadaşları ile tanıştıracakmış. Reddetsem ayıp olur mu?
Cevapla