Kız arkadaşımla ayrıldık yılbaşı için ona hediye almıştım iade süresi geçti hediyeyi kız kardeşim var ona versem mi?

Yoksa çöpe mi atıyım?

Kız arkadaşımla ayrıldık yılbaşı için ona hediye almıştım iade süresi geçti hediyeyi kız kardeşim var ona versem mi?
Cevapla