Namıssız bilocanlar 😝😝
Kimler içmedi namusuyla oturuyor söyleyin 😂?
Namıssız bilocanlar 😝😝
İçmemenin zıttı, ayyaş veya namussuz olmak değildir sevgili yobaz arkadaş.
İçerken ağzını, inanırken de aklını kullanırsan, ortada bir mesele kalmaz.
Sen çok biliyorsun sevgili amip.
Tıpkı profilindeki gibi dans edecek ve yüzüne bakacak kadın bulamayışın seni baya hırslandırıp öfkelendirmiş, kıyamam burada mı çıkarttın ortaya?
Hadi gitte biraz daha ara, umut fakirin ekmeğidir sonuçta 😘
Biranı da unutma biradan başka içki de bilmez alamazsın da zaten şimdi sana seks on the bitch derim long ısland ice tea derim onlar ne dersin nerden bilcen seni tuborgcu hadi bakiyim yallah 😌
Cevap
37Cevap
Ben içtim
Ne alaka içen namussuz mu? Bu kadar zeka geriliğine sahip olmayı nasıl başarıyorsun anlatsana biraz
Aslında kola içmeyi bile bırakmıştım ama bir kere başlayınca bırakamıyorsun işte 😄
İçmek ve namus ne alaka yav. Soruna gelirsek Fuse tea mango içtim
Çay , salep ve nescafe. Bize ters hacı öyle alkol filan
İçtik adamgibide oturuyoruz bugüne ne özel deyil hep i ciyoruz
Ben içtim evde ama demli cay helalinden ibo show izlendi. 😂
Arkadaşlarımla video game gecesi yapıyoruz alkol yok hovardalık yok klüp yok
İçmek ve namus arasında ki bağlantıyı çözmeye çalışıyorum şu an
Ben evdeyim ya alkolle işim olmaz kötü olan her şeye karşıyım yeşilaycıyım ben 😂
Su ve cay sadece
Para yokki içelim canım ya tadını bilmiyom daha Chivas denemek isterdim
Yattım, film izledim kız arkadaşımla konuştum sakin girdim 😅😂
İşim olmaz içme sıçma olaylarıyla, evde oturdum bi olay yok
Zemzem suyu içtim, oturdum popişimin üstüne uslu uslu tv'mi izledim. Maşallah bana
Erkenden yatıp uyumusum bile😂
Sadece 3 kadeh
Icmedim, sevmiyorum.
Ayranı yok içmeye atla gider çeşmeye :D
Türk kahvesi harici bi şey icmedim
alkole zam geldi nereye içielm dfdsf
Manzara olmadan içmiyorum
Hayatımda bir kez bile alkol almadım.
Çalışıyorum. Calismasamda icmezdim
Alkol kullanmıyorum, içmedim de zaten
namusumla yatiyorum aldjhx
şu an bile içiyorum şarabımı :)
içmedim namusumla adam gibi oturuyom ben fkjlkfd
İçtim ama sarhoş da olmadım namussuz da
İçmedi. İçmiyorum
Valla ben evimde oturmuş lol oynuyorum :D
Ben içiyorum şu an
Nargilemi
İçmedim içmem
Çay içtim sadece djdj
Hayatımda hiç alkol almadım.
Trmizim
Ben içmedim
Ben tabi ki😁
La ne içmesi işten yeni geldim.🙄
Bugün içmedim
İçmedim
Ben :D
🤲 Bunu el kaldırmış say ayyaşlar kontenjanına
evdeyim sakin sessiz
ben bulaşmadım kimseye
Knk ben hep evdeyim biliyosun beni
Bizler
Ben hiç içmem
İçmek zayıflıktır
Ben asla içmem
Ben içmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?