- Yeni yıl için hangi içkiyi aldınız❓️
- Gece sofrada neler var🙂❓️
Ben Tekirdağ 70lik altın seri aldım😍
Ben Tekirdağ 70lik altın seri aldım😍
2 tane ev yapımı 70lik boğma incir rakısı, bir tane meyve şarabı 10 tane bira.
Afiyet olsun 🙂
Ben vodka içtim, bilmem kaç şot 😁
Oh afiyet olsun 🙂
Cevap
2Cevap
Allah korusun ne içerim ne kutlarım.
Ya bu sonuçta yeni bir yıla girmenin eğlencesi 🙂
şu an kola içiyorum
Afiyet olsun iyi senelere inşallah 🙂
Ben içkiyi 1 hafta sonra halledecem yaaa bira ve viski alacam
Afiyet olsun 🙂
Almadım, içmiyorum
Olsun, nice mutlu senelere sevdiklerinle 🤗
Votka aldim
Afiyet olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar