Aralığı 30 çekiyor sanıp herkese yeni yıl mesajı atmıştım. Çok mu rezil olmuşumdur?

Aralığı 30 çekiyor sanıp herkese yeni yıl mesajı atmıştım. Çok mu rezil olmuşumdur?
Cevapla