Eveet… İyisiyle kötüsüyle bir yıl daha bitti…
Peki senin yılın nasıl geçti?
Peki senin yılın nasıl geçti?
Bu yıl birçok insanla tanıştım kimi sevindirdi, kimi üzdü, kimi sinirlendirdi bazısı sınav ile geldi bazısı ders. Çoğu zaman kendimi kaybettim ve bulmak için çok yol katetim. Kendi sınırlarımı aştım bu sene ve yeniliklere açık oldum haliyle çok şeyde öğrendim. Mutlu oldum mu? yine olamadım hatta en çok bu sene bunalıma girdim ama en azından geçen seneden daha iyi olduğuma inanıyorum.
Bu sene bir şarkı olsaydı benim için genellikle arka planda bu çalardı;
https://www.youtube.com/embed/Kanq4G4EvE4Mutlu hayatın kapısını çaldım penceresi açıldı içeri bakmak istedim siyah tül çekildi kap karaydı perde görünüyordu. Perdeyi çekip içeri bakmak istedim Mutluluğu taşımışlar virane kalmış sessizliğe bürünüp gözleri dolmuş masum çocuğun bakışları vardı.
Cevap
37Cevap
Bu Olurdu
Benim için bu şarkı olurdu, çünkü çok boş bir yıl olarak geçti ama yine de her şeye rağmen iyimser kalmayı başardım. tabi ki yine de kötü bir yıl olduğu gerçeğini değiştirmiyor ama bu yılı bir şarkı ile sonlandırmak isteseydim bu şarkı olurdu
Üstüme alındım. Alınmam gereken yerleri söylemek ister misin? @pilly_bhebek
@DoluRakıŞişesi sen yıl mısın , aşkınıza dememiş soruda 😏
Ben ömürüm ya senin için ondan şey ettim hanım kdkkeek @pilly_bhebek kutsal toprağımmmmmm naber kekekie
@DoluRakıŞişesi yalanga yutanga senige 🪄
@pilly_bhebek Dumbeldore kurtarır beni o nasıl büyü feleğim şaştı kdkdkd
Hüseyin turandan acayip hayvanlara benzisen
Siladan acısada oldürmez
bu ben direkt
Kesinlikle bu olurdu
kesinlikle budur 2020-sonsuzluk
Rica ederim iyi yillar
Olmadı ya
Bak bu sefer olmadı görüyonuz mu? Herkesin ki olmuş bir benim ki kazık gibi duruyor orta yerde ya nasıl yapılıyor şu biri bana öğretsin
Yemin ederim çok ama çok kötü bir yıldı
https://youtu. be/OzPxtlr5dM4
www.google.com/search
Son zamanlarda kafayı buna taktım 2022 ye bununla veda edicem. Delibalın son sahnedeki veda müziği🥀
Umarım..
O kadar berbat bir yıldı ki şarkı ile anlatsam şarkıya yazık olur
Öyle olacak başaracağım
Neler gördüm neler kıvırcık Ali.
Cem Karaca : Bu Son Olsun🎶
bu şarkı olurdu
2022 ( iki bin yirmi iki + ikile ) ikilesin sonu iki olan yıllar 😂😂
aaaa eeee oooo
kubar kubar kubare
mesi mesi mesina
Bi tek ben anlarım. :)
Ismail Yk - Allah uzun ömür versin olurdu herhalde
Ercan Demirel elveda deme bana.
🌸🙏
Umrumda değiiill iyi ki bittii 😂
Dokunmayın çok fenayımmm
Güzel günlwr göreceğiz çocuklar
Fazla yorucu geçti benim senem bitsede kurtulsak
Şarkı olarak save me
Ben yoruldum hayat gelme üstüme 😔
Ben yoruldum hayat gelme üstüme 💔
Gamsız hayat candan Erçetin
Çikita muz
Her an dönebilir devran
Antidepresan ❣️
Kol gibi
Paradapara
teoman güzel bir gün
63 stayla
B E R B A T
Lorke lorke halım ey lorke diyorum
Hadi gidelim karakola merkeze
Yok bir şarkı
Ben yoruldum hayat
Kaç kadeh kırıldı
Anlatmayacağım.
Bir aşk macerası
Life goes on 💜
Çok şükür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?