Aklinda ilk sevdigin kişidir ondan sonrası hep yasanti... Zamanla neye alişamiyorsunki tabi seveni sevmek zaman alir herkes sevecek diye bişe yok ama zaman bunları unutduruyor
İmkansizliktan ziyade acı çekmekten zevk almaya başladı insanlar sevilmek onlara basit geliyor kolaya kaçıyor ondan sevilmemeyi tercih edip sürükleniyor sevmeyecek kişinin ardından
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Sadece sevmekle de olmuyor, beni sevenle de olmuyor. Karşılıklı duygular güzeldir, hele bir de sevildiğinden eminsen dünyalar senin oluyor.
Beni sevmeyen kişiyi ben neden seviyim. tabi ki beni seven kişi
Ben tercihimi yaptım. Benim sevdiğim ve beni sevenle birlikteyim.
Allah daha mutlu eylesin
Amin bacım sağolasın. Hayırlı geceler
Beni sevmiştir.
Çünkü o imkanı bulmuştur.
Değerli insan.
ee knk mantikli dusunen herkes zaten ayni cevabi veririr ki, oldu mu simdi bu kfjgkh
Ben en son birini sevmiştim 9 yıl boyunca aldattı gitti en iyisi seni seveni
Üzüldüm adına
Ben sadece üzülmek ile kalmadım direk öldüm
4 yıldır evden sadece çarşı için veya iş için çıkıyorum
İşte en büyük hatanda bu senin sen o günler için yas tutarken o şimdi nasılda mutludur b
Valla herkes kendi bilir sonunda hepimiz ölücez
A+B=yalnızlık 😂
Şart değil hiçbiri valla keyfim iyi böyle
Artık sevenle ☘️
Peki sen seveni sevebilcek misin ya da aklindakiyla yaşayıp kalbindeki ile ölerek mı devam ediceksin
Aklinda ilk sevdigin kişidir ondan sonrası hep yasanti... Zamanla neye alişamiyorsunki tabi seveni sevmek zaman alir herkes sevecek diye bişe yok ama zaman bunları unutduruyor
Seven kişi benim sevdiğim kişi olursa 1.
Helal kız 😂❤️
İkiside zor bırak olmasın kimse
😂😂
Beni kimse sevmiyor
o yüzden 2. Şık
Önce kendini sevmelisin
Yıllardır herşeyimi yalnız
Yapıyorum insan bıkıyor
Kendimi sevsem ne fark eder gene yalnızım
Beni sevmeyenle işim olmaz
En iyisi
İki ucu boklu değnek
Ondan zaten soruldu ya bu soru seveni mı ya da sevmeyip süründürüp sana değer vermiyeni mi
Hiçbirini tabii ki
Eh peki
Ne eh böyle saçma bi tercih mi olur
Seven
Neden peki
seven kişi ile tabi
Seven kişi diyip neden sevmeyen insanları çoğunluk tercih eder sence
imkansız olduğu için biz türkler imkansızı daha çok sevdiğimiz için önümüzdekini göremiyoruz hep aksiyon peşindeyiz
İmkansizliktan ziyade acı çekmekten zevk almaya başladı insanlar sevilmek onlara basit geliyor kolaya kaçıyor ondan sevilmemeyi tercih edip sürükleniyor sevmeyecek kişinin ardından
aynen öyle artık öyle bir dünya olmuş cidden
Maalesef
buna dur demek lazım bizi üzenlere yol vermek lazım bizi gerçekten sevenlerle birlikte olmak lazım