Güncellemeler
+1 yıl
İzmirli yokmu hiç
Merhabalar yılbaşını yalnız geçiricem İzmir'de pek biriyle tanışamadım iş yüzünden birazda çekingenim açıkçası benim gibi yalnız geçirecek olan var mı yoldaşında napıyorsunuz

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bende yalnızım
Yılbaşı benim için normal bir gün özellikle bir şey yapmayacağım
tek başıma Harry Potter maratonu yapacağım yaaa
Canm birlikte geçirelim istersen
Ben de yalnizım