Sevgilim hala yok yeni yıla yanlız giricem sizce neden?

Yaşım 18 herkesin Sevgilisi var benim hala yok lise 4 öğrencisiyim ve cidden artık bu durumdan bıktım kızlar bana yanaşmıyor bende kimseye yanaşmıyorum zaten hala sevgilim yok hayır yani herkesin en çirkin kızın erkeğin bile oluyor sizce benim neden yok sarı saçlı mavi gözlüyüm boyum 1.95 falan kiloma dikkat ediyorum dış görünüşüme önem veriyorum eee neden hala olmuyor sizce dürüst olun?

Güncellemeler
+1 yıl
1.95 olmama rağmen niye hala yok ya
Sevgilim hala yok yeni yıla yanlız giricem sizce neden?
Cevapla