Güncellemeler
+1 yıl
1.95 olmama rağmen niye hala yok ya
Yaşım 18 herkesin Sevgilisi var benim hala yok lise 4 öğrencisiyim ve cidden artık bu durumdan bıktım kızlar bana yanaşmıyor bende kimseye yanaşmıyorum zaten hala sevgilim yok hayır yani herkesin en çirkin kızın erkeğin bile oluyor sizce benim neden yok sarı saçlı mavi gözlüyüm boyum 1.95 falan kiloma dikkat ediyorum dış görünüşüme önem veriyorum eee neden hala olmuyor sizce dürüst olun?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kanka sende sorun var 19 yasimdayim bu zamana kadar bir sürü manitam oldu saysam matematik yetmez. En güzeliylede oldum tipi olmayıp fiziği olanla da oldum. Sorun sende ya ters ters bakıyorsun kızlar çekiniyor veya hal ve hareketlerin tuhaftır her ne kadar uzun olsanda ilgisini çekmiyordur. Kızlar karizmaya bakar insanı gözünden anlar hemen ezik misin karizma misin diye yani sen pasif kalmıssın. 18 yasinda kadar doğru dürüst sevgilisi olmayanın ilerde de düzgün ilişkisi olmaz insan yedisinde neyse yetmişinde de aynıdır. Değişmezsin sen olur ama çok uzun sürmez. Ortamlara gir konuş ama malsan yapcak bişey yok...
kanka kızlarmı sana yanaşıyor senmi kızlara yanaşıyorsun ben baya asosyal ve çekingenim hiçbir kıza yanaşamıyorum
hal ve hareketlerim bu arada tuhaf değil cidden normal
Zor kız beğeniyorum birde hiçbir kıza yanaşamıyorum
Neden olmuyor bende hala çözemedim
Bu zamana kadar hiçbir kıza açılmadım hep onlar açıldı. Lise geçen sene bitti mesela kızlar arkadaşlarını gönderirlerdi misal buse senle tanışmak istiyormuş vs. Beni görüp beğenmiş. Veya ortamlarda konuşurdum kızların dikkatini çekiyordum kızlar konuşmamı hareketlerimi beğeniyorlardı. Tanışıp sevgili oluyordum. Hiçbir kıza teklif etmedim veya açılmadım. Hep fıstık gibilerle takıldım çok şeylerde yaptım yani.. büyük ihtimalle sen geri plandasın kızlar takmıyor seni istemiyorlar. Ortamın olcak çevren olcak kız kendini güvende yani sana ait hissetsin. Lise sonda 9 ayda 4-5 tane hatunla çıktım. Ayrılan tarafta bendim engel atanda bendim. Biraz takmıycan bağlanmıycan. kaçan kovalanır. Hala fake hesaptan yazmaya calisiyorlar birlikte olmak istiyorlar. Biraz dik dur
kanka Yakışıklımısın sorumu begensene özelden mesaj atayım resmini at yakışıklı olduğun içinmi sevgilin oluyor
anladım 8 sene boks yaptım 1.95 boyunda biriyim ama kızlar bana yanaşmıyor tipim bence ortalama sayılır ama yapacak bir şey yok mallesef
Tipim söylenene göre herkes yakisiklisin diyor ortamım genelde dalga gecen tip yani tipsiz olsam net söylerler ztn tip olmasada olur kizlar karizmaya bakıyor. Tek eksiğim biraz zayıf olmam. Yakisikliyim boyum uzun sadece zayıfım biraz.
erkekler yanaşır kız mı yanaşıcaktı mk
Siz yanaşın mk herseyi devletten beklemeyin
hee knk yok ya
Sana demiyorum zaten knk senin cinsiyetindekilere diyorum zaten senin gibi kezbana kimse tenezzül edip bakmaz mk
👍🏻👍🏻