Evettt, yılın son haftasına geldik, yılın son haftasını nasıl geçireceksiniz, planlarınız nelerdir?

Evettt, yılın son haftasına geldik, yılın son haftasını nasıl geçireceksiniz, planlarınız nelerdir?

Bu hafta herhangi değişik bir planım yoktur. Sadece 31 Aralık akşamı ailem, yakın birkaç akrabam akşam yemeği planımız var. Ardından, pasta kesip yeni yılı karşılamayı düşünüyoruz..
Günaydın. Bir haftada daha kaç kez sorarız şu soruyu diye düşünmeye başladım 😬 plan mlan yok, bam bam bam
Benim her pazartesi standart sorum😂 ayrıca her cuma da haftasonu planları standart sorumdur 😂 alışmış olman gerekiyordu😂
https://m.youtube.com/watch?v=KRUeJcmoQ2g Bilmiyordumssslar 😁
Uykum açıldı 😂
Şarkı değil, klip uykumu açtı 😂
Rica ederim🙂 yarın yine gelecek aynı soru 😂
Klasik çalışmacq ne olsun ki 🤭
Peki kolay gelsin : ))
Teşekkürler, size de efenim :))
Tenk yu : ))
Teşekkürler 🌺
Rica ederim Sükut 🙂
Cevap
5Cevap
İzinliyim. Dinlenerek geçecek :)
Tüm hafta mi izin🤔
Evet 🥳
Planım yok aynı geçireceğim.
çalışarak, yıl sonu raporlarını tamamlayarak
her zamanki gibi yani
Kolay gelsin diyorum
Planlar programlarım var.. yolunda giderse onları halledeceğim
O planları, programları soruyoruz zaten : ))
İyi alışverişler diliyorum : ))
Sakin geçeceğini umut ediyorum.. Geçen hafta acısını çıkardı zaten..
Günaydın.. 🖐
Günaydın 🙂
Kendimi pozitif olumlamalara boğacağım bir hafta olacak
Yarın diş hastanesine gideceğim. Bakalım ne olacak?
Geçmiş olsun, diş onemlidir
Günaydın… tatilimin keyfini çıkaracağım bol bol dinlenmece😎✌🏼
Günaydın, Noel tatili mi? Tatilinin keyfini nas çıkaracaksın? Önemli bir konu bu🤔 meraktan çatlayabiliriz 😂
İyi keyifler : ))
Çalışmak, spor... Çalışmak, spor..., Çalışmak, spor... böyle gider bu hafta : ))
İşyerinde yeteri kadar dinleniyorum 😂
Özel planım yok. Spora yeniden başladım, işe güce devamke
Full yatış dinleneceğim
Her gun spora gideceğim 1 ocaka kadar.
Alışveriş yaparak 🙂
Rutin hayatımıza devamke
Bir planım yok. Kendimce bir şeyler yaparım.
Bir planım yok henüz..
Yılbaşına kadar içmeyi planlıyorum
Tüm gün yaticam yeni yil hevesi yok bee...
Çalışarak maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?