Yılbaşına hepimiz hazır mıyız?
Yılbaşı sizin için eğlence mi demek yoksa standart bir gün mü?
Yılbaşı sizin için eğlence mi demek yoksa standart bir gün mü?
Allhım ne yılbaşı nede sabah olsun istiyorum hiçbişey olmasın sadece hep gecelerde kalalım istiyorum hiç geceler bitmesin istiyorum.
Şöyle bişey olur mu sence
Ne gibi?
Hiç gecelerin bitmemesi
Keşkeee olsa gündüzlerden kurtulurum😑
Hazırız tabi ki dostum
Neler planlıyorsun peki
Cevap
4Cevap
Hazırım ama benim için normal ve sıradan bir gün olarak geçiyor
Kendi isteğin mi yoksa mecburi mi öyle
Normal bir gün benim için, sadece tarihler değişecek..
Mandalina yiyerek yeni yıla giricez galiba 😂
İş ne 😅
Eğlence
Ne gibi eğlence
Sadece diğerleri gibi normal bir gün
Onu bunu boş ver de nick harikaymış 😅😅
Biliyorum
Nerden geldi aklına
Normal bir gün
Öyle olacak çoğumuz için
Normal
Bencede normal bir gün yani
Yılbaşı beni ilgilendirmez
Çoğu kişi öyle demeye başladı bile
Hazır değilim
Neden peki
Normal bir gün
Galiba öyle olacak çoğumuz için
Normal bir gün
Bizim için de aynı olacak galiba
takilacak komse yok
işte bu üzer keşke olsaydı
Takılacak biri olsa ne yapardınız
Aman ne büyük bir eğlence 😅😅
Normal bir gün :)
Sanırım hepimiz için aynı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar