Diyelim ki yeni yıla sadece tek bir şey götürme şansın var. Geriye kalan her şeyin 2022 de kalacak. Neyini götürürdün? 😃Bence herkes en değerli olanını götürür gibi öyle mi? 🙃
Benim götüreceğim belli 🐾


Herkes 1 şey götürecekse eğer ben telefonumu alırım yakınlarıma da gerekli eşyalarımı paylaştırırım 🤪
Cevap
7Cevap
Sadece bilgisayarım
Kedim ve telefonum😄
Bilmem, bir şeyi götürmezdim sanırım. 🙄 Bir şeyi götürsem diğerinde gözüm kalacak.
Olmaz zorundasın seninle gelecek 🦁
Tamam kefenim olsun bari. Hazırlıklı olayım ben. 😂
Bu cevap geldiyse cepli kefendir o 😂
Ateşe dayanıklı mıdır? 😃
Özel uranyum yapımı dayanıklı hatta aşırı sıcağa karşı klimalı 😃
Keyif yapacağım desene, aldım bir tane. See you in hell diyorum 👊
O sırada zebani - Bırahın gelsin gel hele gel gel kam kam velkam 😂
Zebanilerin beni seveceğini düşünüyorum ben çok zebanist bir insanım ☺️
O halde aramıza hoş geldin 😌
Sülalemi 🌚( tek bişey orman gibi düşün tekil ama çoğul ifade)
Yok ya akıllım olmaz öyle hadi hadi söyle sadece tek bir seçim var 😂
Ailemi birbirinden ayıramam bu şartlarda komşum Faruğu demek istiyorum 😂
Şimdi güzel oldu işte 😂😂
Senin götüreceğinde belli bir taşla iki kuş vurdum komşum 🐾😂
Zehirsin sen ya 😂😂
Alkol tabikisi. Benim için başka önemli bir şey yok gibi şu an aklıma gelmedi 😂
mümkünse uyku düzeni :D
Ailemi götürürdüm
Aslan parçası sevgilim
Annemi babamı ve telefonumu 😄
Noo sadece tek bir şey 😃
Hayallerim.
Kitaplarım
En yakın arkadaşımı götürürüm
Erken sattığım etheryum ları götürürdüm :))
Kendimizi bırakabiliyor muyuz 2022'de?
Kitaplarımı ya canim sıkılmaz
Kendimi atıyım yeter 😂
Annem♥️
Hiçbir şey
eğlrnce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?