Selamm🥳
yeni yılı yılbaşı gecesini KS'den biriyle geçirecek olsanız o kişi kim olurdu?

Selamm🥳
yeni yılı yılbaşı gecesini KS'den biriyle geçirecek olsanız o kişi kim olurdu?

Yeni yıl kutlamayan "yobaz" Müslümanlardan biriyim.
Bu yobazlığımla şeref ve gurur duyuyorum.
Bende peygamber sevgisi çok fazla. Peygamber Efendimiz ümmetini "onlar gibi olmamak" konusunda defaetle uyarmıştır.
Bu uyarı benim yeni yılın ilk günü olan 01 Ocak gününün 28 Mayıstan 13 Eylülden farkı olmadığını hissettiriyor.
şimdi uzun uzun liste mi yapsam 😂😂 @edameda06 olsun @PolyannaLisa olsun @ZodiacK olsun @SkrErd37 olsun @sarisingenc23 birde sarışınımız olsun @sevimliihatun sende gel aşko @everkeğii onsuz olmaz @Dark_Scourge bir tanede arada deli gerek
Ana biz bu listeyle yılbaşına girersek çıkamayız 😂😂 ama bak guzel oldu 🥳🥳🥳 haydin partiye gidiyoz
Çok güzel olur gerçekten :)
O zmann hazırızzzz🥳🥳🥳
Ayyy bayıldım kadroya partilenelim hadi😌🌼@ZodiacK bize noel ağacı da yapsın 😅🥳
@everkeğii demi ya 🥳
@PolyannaLisa o Noel ağacını cikolatadan yapsın gün sonunda gomeriz 😂
Onlar kendilerini biliyor 💙
💙💙
Cevap
7Cevap
Bak hiç düşünmemiştim ama seninle geçirsek o geceyi gayet de hoş olurdu 😎
Evde depresyon modun da geçirmeyi düşünüyorum ben ejjwj
@Eoéa_Eoéa
@Eoéa_Eoéa Tabi ki knk mandalina olmazsa olmaz ksdksdk sonra da lahmacuncuya gidek
@Eoéa_Eoéa tabi ki knk sdhjsdjasdk :D
Emin ol burdan biri olmazdı 😄
Kedim kâfi 😄
Koskoca yeni yılı bir kişiyle geçiremem ben 365 gün az değil sıkılırım
O geceyi de geçirmem burdan kimseyle herkes çok sıkıcı. Detayı sonradan gören ben sjsjs
Birini etiketleyeceğim ama etiketlenmeyi sevmiyor sanırım. d
Ben yazayım sen etiketler misin burada mı bilmiyorum bulamadım onu.
Olur tabii
AVMTON diye bir nick'i var
@AVMTON umarım doğrudur.
Olmuyor canım
Hımm kapatmış demekki çok teşekkür ederim canım benim💐😊
@AVMTON
😊😊
Bilmem artık kimsenin samimiyetine güvenmiyorum ki
@sevimliihatun
Aslında bikaç kişi var🥹
Sen olurdun
gercekten hic kimse
Tabiki rengarenk
sevimli sen
Sağdaki kiz kim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?