Yeni yıla yalnız mı, ailenizle mi gireceksiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Yeni yıla yalnız mı, ailenizle mi gireceksiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Ailem ile yeni yıla girerim büyük ihtimalle başka bir yerde olsam bile ailem mutlaka yeni yıla girmeden yanlarında olmamı istiyorlar hep beraber giriyoruz. Bu aralar çok yılbaşı sorusu cevapladım sanırım artık cevaplamam.
Her zaman aynı yıllar gibi ailenle gececem 🫶
❤️
🫶
❤️❤️
🙈🙈🙈 teşekkür ederim
Rica ederim
☺️☺️eig için sağolun
Ne demek
tek başımayım gadası keşke biri olsa :(
Hemen yüzünü asma
neden :(
Sen dediğimi yap
peki :(
Peki diyorsun ama hala aynı şeyi yapıyorsun
sağol gadası
Cevap
10Cevap
Ailem ve arkadaşlarım demek istiyorum. Bakalım kısmetse.. Keyifli günler..
Ailemle ama yalnz girsem de sorun degl
Cok takılmam
Ailem ve arkadaşlarımla
Yalnız gireceğim maalesef, film izlerim ya da arkadaşım varsa konuşurum. veya şarkı dinleyebilirim
Bu yıl tüm sevdiklerime mesaj atıp, hediyelerini kargoyla yollayıp ilk defa tek girmeyi planlıyorum.
Uyuyarak giricem ve 2022 devam ediyormus gibi yasicam😂bundan sonra sizofrenik devam edicem zira sartlar bunu gerektiriyor
Nörecen gadası
Büyük ihtimalle ailemle beraber girerim zaten hep ailemle yaşıyorum
İkisi de değil arkadaşlarımla giricem
Arkadaşlarımla giricem
Ailem ve sevdiğim insanlarla birlikte..
yalnız tabiki. 50lilik istanblue mi açacağım. yanına birazda kaju alıırm. ve güzel bir film eşliğinde yudumlarım
Henüz bir planım yok ama yüksek ihtimal ailem ve arkadaşlarımla girerim.
Ailemle
Ailem ile
kanka muhtemelen arkadaşlarla olacağız.
Yalnız sanırım
Ailemle geçirmek en güzeli
Ailemle
Yalnız
Önce aile, sonra sevgili😊
Ailem
Calisarak
Ailemle
Ailemle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?