Selamlar :)
Yılbaşı kutlamaları, çekilişler var mı bakalım planda?
Yılbaşı kutlamaları, çekilişler var mı bakalım planda?


Okul döneminde evet yapmıştık, hepde sevmediğim arkadaşlarım gelirdi şansa :D
Teşekkür ederim öğretmenim 🤩
Rica ederim ne demek ☺️😄
Böyle şeylere gerek yok bize göre değil bunlar
Cevap
6Cevap
İş yerim yok. Olsaydı da yapmazdım. Sevmiyorum böyle şeyleri.
Okul döneminde kaldı onlar 😂
Ne gerek var zaten iki kr asgari kazaniyoruz bide çekiliş mi yapacaz
bizim işyeri bu aktıvıte için pek müsait degıl ((:
Yok, bizim işyeri böyle şeylere kapalı : ))
Evet bana çıktı tüm hediyeler
Yok..
Hayır yapmadık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar