Her yıl oldugu gibi bu yılda yalnız girdim yılbaşına peki ya siz?

Her yıl olduğu gibi gulemiyorum ağlıyorum çünkü bu özel günlerde daha çok yalnız hissediyorum kendimi 😔
Her yıl oldugu gibi bu yılda yalnız girdim yılbaşına peki ya siz?
Cevapla