
#LacivertGandalf

Yine sitede erman hocalık yapmak, başka yapacak bir şeyim yok! Zaten evde kalmış kartlaşma yolunda ilerleyen bir adamım, benide bu saatten sonra kimse almayacağına göre bendende bir halt olmaz!😅
Cevap
23Cevap
Ben daha 2021 değil biliyorsun saat 16:03 daha çok var burada girmeye
doğru o da var 😄
Bir kişi de mesaj bekliyorum kutuyu açtım kfkfkf
Mesaj kutunu açmanı tavsiye etmem 😃
Bana bile sapık mesajlar gelebiliyor dfjdj
Yo kapatıcam yarın özel bir mesaj bekliyorum😂
Plan yapmadım.
Hayat plan yaptırmıyor.. İlla bir aksilik oluyor çünkü.
Evet, her zamanki gibi
Bu sene melezlendirmeden safkan tavşan ırkları çoğaltıp satmayı ( Zelanda - angora - lop - velikan - yabani ) ve 1 çift ginepik alıp çoğaltmayı ve Mayıs ayına kadar adımı taşıyan her çeşit hayvanın satılabilecegi sayfayı hayata geçirip satmayı planlıyorum.
Plan yapmayı sevmiyorum ben ya anı yaşamak lazım zaten planlar hep bize giriyor 🤣
Djdj haklısın
Yeni yıla saçlarımın sarısının tonunu ve kesimini değiştirerek girdim. Havalı oldu sgjksh tek planım anı yaşamak.
Yarın pikniğe gideceğim. Jar üstünde Kangal’da sucuk keyfi yapacağım. Bolu’ya gitmeyi planladım. 🔥🤗😎
Hoşbulduk. Ocak 12'de üst komşum kübranın doğum günü var. Onu kutlamayı düşünüyorum. Hediye alarak. 17 Şubattada matematik hocasının doğum günü var onunkini hediyeyle kutlamayı düşünüyorum. 20 Ağustostada benim ki 😂
Eğer Tanrı'yı güldürmek istiyorsan ona planlarından bahset. Su akar yolunu bulur spontane gelişsin en güzel şeyler.
Planlarım bende kalsın güzel şeyler olacak 🙂
Bakacağız 😄
Beni geri gönder dedem girmek istemiyorum
Girdik artık 😄 gönderemem
Şu netflixin kıçına tekmeyi vurup amazonla anlaşmak. Ve bu yıl bitmeden kaz çiftliğini kurmuş olmak gibi bir hayalim var. Çeviri çeviri nereye kadar?
Hayatının aşkı ile karşılaşıp hesap sorulacak neredeydin diye
Bir çanta dolusu para
Güzel bir iş hayatı
Sende hoşgeldın para mutluluk sağlık huzur sen ne diliyorsun
Hoşbuldum. Bu yıl yabancı dil öğrenmede kendimi geliştirmek ve de para kazanmak istiyorum
1 hafta boyunca yeni yıl ile ilgili bir şey duymak istemiyorum. Zihnen ve ruhen zehirlendik.😕
Plan yok
Niye ya
Ben daha 2021deyim yeni yıla girmedim kfmfkfm
Orası nere 😃
Kıbrıs 😀
Bu nasıl yıl la geçenkiyle aynı
Daha yeni girdik la zaman gösterecek xd
Lan olm yaşıyonuz bu hayatı yaa yeni yıl falan kutlamalar :d
Kutlamıyom la dışarısı soğuk evde yatıyom djdj
2022'nin ilk sorusu senden geldi ama csfsfsf
Ayarladım bunu djdj
Bismillah! 😂😂bi dur yaahu
Tam saatinde sordum xd
Evet 😄djdj
Yeni bir hayat yeni bir sayfa yeni bir aşk yeni insanlar
Hiç planım falan yok artık
Hicbir planım yok.
Getirdiği ne varsa onu yaşayacağım...
Daha fazla seyehat etmek
Sağlık ve huzur diliyorum
İnşallah
Bir sevgili bulmak.
İnşallah reis
yook plan
Niye
Ne bu acele
Bu anı bekledim dfjdjf
evlenicem gandalf düğünüme beklerim
Plansızca yaşamayı planlıyorum 😅
Daha yeni ayak bastık dur hele
Bunlar: çok çalışmak, çok eğlenmek, çok gezmek
Akademik başarı ve huzurlu günler.
Birazdan dr gitmek simdilik
Evet doğum gününüm planlarım var
LacivertGandalfın güçlerini öğrenmek :/
Hayatta kalmak
Her şeyi başarmak
Uyumak genel olarak uyumak
Spontan..
Bende de
Zevkli yaşamak ufff inş
Bu yıl bir seyahat düşünüyorum.
Ben daha girmedim
daha 3 saat var
Neresi ora
britanya
İyiymiş
Hayatta kalmak
Hayatta kalmak
Bu yıl ki planım ölmek 😄
Yaşamak
Mutlu olmak
Sağlık. ^^
Yatmak
Nötrüm plan yok
Evlenmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?