Yanlışlığın ile baş başa güzel bir gece sgsgsg😬


🥺Skldm bakışı bunsuz olmaz 😂






Cok guzel olmussunuz. İyiydi sıkılmadım ama bir yanım buruktu annem yanımda degil memleketinde oldugu icin bugun donecek ama Baku ucuslari iptal olabilirmis oturdum onun icin agladim bir de, bir garip girdim 2022 senesine
Sürekli başkasının fotosunu kullanıyorsun neden? Hayır sitedekiler alzaymırlı falanda değil herkes görüyor daha öncede başka kızınkini kullanıyordun 🤔
Cevap
39Cevap
Ders çalışarak geçiyor kuzu
🥺❣
Doğum günüm aşırı sıkıcı geçti yaaa
Sıkıcı, normal herhangi bir gece gibi.
Kırmızı şapka taktım balkonda oturuyorum gelen geçen bana baksın dıye ama sokak bomboş ağzımda yılbaşı fufurugu var kendı kendıme eglenıuorum teşekkür ederım
Dondum soğuktan dışarıda 🥶
Hemreylik gunun kutlu olsun😌❤
Hiç bir şey yapmıyorum...
Her zaman ki gibi yine sıkıcı yilbasinoldugu için ayrı hiç bir eglencesi yoktu
Sıkıcı geçiyor. Yarım saat kaldı. Girelim bakalım 2022'ye o mu bize girecek biz mi ona bakıcaz
Azerbaycanda yarım saat kaldı
Evet siz 1 saat sonra girdiniz doğal olarak
Hahaha madem sıkıldın insan çağırır bi sohbet eder, tavla atar
Çok şükür , çok güzel geçiyor. Allah bugünlerimi aratmasın...
Sevdiğim adamın elini tutmasının sarhoşluğunu yaşıyorum😀
Eglenceliydi arkadas arasinda. Yine biraz alkol icilince ve yeni yila girmenin heyecaniyla olayi kavak yellerine cevirmek isteyenler oldu ama sonradan toparlanildi neyseki haha
Uyumuşum tüm yıl uyurum artık
Aynen. Herkes öyle. Sitede kimsenin camında ışık falan yok. Otopark kalabalık. Kimse tatile, dışarı da çıkmamış.
Çok güzel uyudum uzun zamandır böyle uyumamıştım. 😇 Kendimi çok iyi hissediyorum. Yorgunluğumu attığına göre 2 gün yaramazlık yapabilirim artık 😂😂
Ya**ağının başı gibi geçiyor bu nasıl bir gün berbat olum koltukta oturmuş şarkı dinliyorum
Çok güzel geçiyor çünkü benim doğum günüm bugün
🥰💞
Yılbaşı noel bunlar dinden çıkarır insanı uzak durmalı böyle şeylerden hiç bisey yapmıyorum normal yaşadığım gibi yaşıyorum
Yalnızlık bazen dünyadaki en güzel şey. Dizi izliyorum bende.
İyi geçti
Yatağımda uyusam mı diye düşünüyorum.
Ben de yalnız yalnız oturuyorum tam olarak
Kötüü
Halamgilde çay içiyor😒
Abur cubur yiyorum 😊
sıkıcı can iyidir eglenmek gerek
Yalnızlığın da hakkını vermek lazım.
Aynen valla
İnsan her istediğinde kalabalığa karışıyorda;
Yalnız kalmaya fırsat bulamıyor
Seni yanlız bırakan dünya bize neler yapar
Misafir var oturuyoruz televizyon izliyoruz
Beyaz ojen olim sür beni
Bende evde uzanıyorum ya o ses Türkiye devam
Pijamaları çektim yatarak 😂
evdeyim bişey yapmıyorum
Böyle bi dernek var ve epey insan bugün aynısını yapıyor 😂😂
Muhtesem geçti 🎶🎶🎶 daha yeni uyandım! 😊
Uyudum sonra uyandım.
Oha kız çok güzel aga
Sıkıcı
Aç bi film izle
pijamaaa tv :D
Aaa bugün mü 😅
Muhteşem harika
Bol bol 🍻ve 🍑👅
Benim gibisin sende
sıradan
Kutlamiyorum
Soğukta donuyoruz 😂
Çay içiyoruz
Müzik dinliyorum.
senin hibi
Iyi tv 8 izliyom
Geçmiyorrr
Eve gitmek üzereyim
Anneannem gildeyiz ailecek
Evde yalnız mutsuz
İyi Geçiyor
Evde kös kös oturmakla
Yokmu kimse 😃
Ne kimsesi
Eşin ailen felan yani
Ailem tabıkı var
Hımm bekarım diyorsun yani
He nolcak
Of of of 🔥🔥
Yatiyoz
Tv karsısında uzanıyorum
Kanal gezdirerek
Manitin yok yanında sıkılmışsın belli
Yalnız ve güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?